Με πρωτοφανή προσέλευση και σε εορταστικό κλίμα, πραγματοποιήθηκε χθες βράδυ Πέμπτη 2 Ιουνίου η Τελετή Απονομής των Event Awards 2016, των βραβείων που για πρώτη χρονιά διοργάνωσε η BOUSSIAS και το περιοδικό Marketing Week, με σκοπό την αναγνώριση της δημιουργικότητας και φαντασίας πίσω από τις θεματικές εκδηλώσεις (events), αλλά και της νέας εποχής στην οποία εισέρχονται. Περισσότερα από 450 υψηλόβαθμα στελέχη από ένα ευρύ φάσμα εταιρειών -τόσο από εταιρείες παραγωγής και διοργάνωσης events, όσο και από διαφημιστικές, διευθύνσεις marketing και επικοινωνίας, προμηθευτές και brands- παρευρέθηκαν στη Τελετή Απονομής στον παραλιακό χώρο Ble Azure, δίνοντας το αισιόδοξο μήνυμα ότι, ακόμα και εν μέσω κρίσης, οι εταιρείες συνεχίζουν δυναμικά να επενδύουν στη δημιουργικότητα και στη φαντασία.

Στο βάθρο των διακρίσεων
Σε αυτήν την πρώτη χρονιά διοργάνωσης των βραβείων, η συμμετοχή εταιρειών με διαφορετικά events ήταν σημαντική, καθώς συμμετείχαν συνολικά 64 εταιρείες τόσο από την πλευρά των agencies, εταιρειών διοργάνωσης εκδηλώσεων, εταιρειών οπτικοακουστικών, catering και venues όσο και από τα ίδια τα brands. Στους μεγάλους νικητές της βραδιάς, συγκαταλέγεται η εταιρεία Yard η οποία απέσπασε 3 Gold βραβεία, συμμετέχοντας επίσης σε Gold διάκριση της Κωτσόβολος και στα 2 Gold του έργου «Shell Event 90 χρόνια στην Ελλάδα». Από 2 Gold βραβεία απέσπασαν οι Alpha Bank, Amuse Concept Events, Coca Cola Τρία Έψιλον, EY ZHN Live-Virtual-Digital, Momentum Athens / McCann Worldgroup-Yard Events.

Δείτε τα βραβεία και τους νικητές στο www.eventawards.gr

Events: Πεδίο στρατηγικής επένδυσης
Τα βραβεία συγκέντρωσαν πλήθος υποψηφιοτήτων υψηλού επιπέδου, θέτοντας μία ενδιαφέρουσα πρόκληση στην κριτική επιτροπή. Όπως ανέφερε η Πρόεδρος της Επιτροπής Ζωή Μπελούκα, τα events -με τον όρο να επικρατεί έναντι του όρου «εκδηλώσεις» ως πιο περιεκτικός του εύρους εφαρμογών- σίγουρα δεν είναι απλώς μία σαμπάνια, ένα κόψιμο κορδέλας και ένα χαμόγελο: «Τα events σήμερα αποτελούν πεδίο καινοτομίας και δημιουργικότητας, η οποία αναδεικνύεται μέσα σε δύσκολους καιρούς, πολλαπλασιάζοντας την αξία του αποτελέσματος». Όπως επεσήμανε, ο αριθμός των υποψηφιοτήτων ξεπέρασε τις προσδοκίες της διοργάνωσης, δείχνοντας ξεκάθαρα ότι τα events αποτελούν πεδίο στρατηγικής επένδυσης από την πλευρά των brands, ιδιαίτερα σε καιρούς κρίσης. Αναφερόμενη στα στοιχεία που αναδεικνύουν την αριστεία στο χώρο των events, στάθηκε περισσότερο στη σημασία της «στρατηγικής ευστοχίας», δηλαδή στην ενσωμάτωση του event στο συνολικό στρατηγικό πλαίσιο, με τον καλύτερο τρόπο.

Η κριτική επιτροπή απαρτίσθηκε από στελέχη με πολύπλευρη εμπειρία στον τομέα αυτό, τόσο από την ελληνική όσο και από τη διεθνή αγορά. Η ίδια, δήλωσε συγκινημένη για την αναγνώριση του ρόλου των events – ενός τομέα που κι εκείνη έχει υπηρετήσει επί σειρά ετών- μέσα από τη διοργάνωση και ευχήθηκε η χθεσινή βραδιά να αποτελέσει την αρχή ενός διαχρονικού θεσμού. Συνομιλώντας με μέλη της κριτικής επιτροπής κατά τη διάρκεια της βραδιάς, εντοπίσαμε συγκλίνουσες απόψεις όσον αφορά στην εξέλιξη των events, ως σύγχρονου εργαλείου στο συνολικό marketing: Η τεχνολογία, οι στρατηγικές ανάγκες, ο ισχυρός βαθμός engagement με το κοινό, εξελίσσουν τα events σε ένα είδος περιεχομένου του οποίου η αξιοποίηση ξεφεύγει από τα στενά όρια της διοργάνωσης και αφορά σε πολλά άλλα σημεία επαφής. Αυτή, φαίνεται πως είναι η ευκαιρία και η πρόκληση της επόμενης μέρας για το χώρο των θεματικών εκδηλώσεων.

Η «μάχη» του atl με το btl
Με ζωντάνια, χιούμορ και εύστοχα σχόλια, τα βραβεία παρουσίασαν η Λυδία Παπαϊωάννου και ο Παναγιώτης Χατζηδάκης. Οι δυο τους αποτέλεσαν ένα ιδανικό ντουέτο για το πνεύμα φαντασίας που οφείλει να χαρακτηρίζει μία διοργάνωση βράβευσης εκδηλώσεων, προκαλώντας το κοινό σε πανηγυρισμούς με τη βοήθεια… «εργαλείων» όπως σφυρίχτρες, ροκάνες και καραμούζες! Θεατές και βραβευθέντες μπήκαν γρήγορα στο «νόημα» και η παραλιακή αντήχησε από τα χειροκροτήματα και τους πανηγυρισμούς, με αποκορύφωμα τα πυροτεχνήματα στους τίτλους τέλους της βραδιάς. Εκτός όμως της εορταστικής διάθεσης, οι παρουσιαστές φρόντισαν να δώσουν και κάποια «insights», μέσα από videos που με χιουμοριστικό τρόπο αναδείκνυαν σημαντικά θέματα για το χώρο των events: Η σχέση της above με τη below-the-line επικοινωνία που μπαίνει σε μια νέα εποχή συνεργασίας, ο… «νόμος του Murphy» που πάντα θα «χτυπήσει» σε μια εκδήλωση και πολλά άλλα. Η βραδιά ολοκληρώθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες, με τον κόσμο να παραμένει στο χώρο για ποτό και συζήτηση δίπλα στη θάλασσα.

Η Κριτικη Επιτροπη
Τις υποψηφιότητες αξιολόγησαν τα μέλη της κριτικής επιτροπής, η οποία απαρτίσθηκε από τους: Ζωή Λεφάκη-Μπελούκα, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, PR Consultant, Ντίνος Αδριανόπουλος, Πρόεδρος Δ.Σ. Ιν. Επικοινωνίας & Αναπληρωτής Δ/νων Σύμβουλος Civitas Ketchum, Ντίνος Αστράς, Πρόεδρος Δ.Σ. HAPCO & Πρόεδρος Triaena Tours and Congresses, Θρασύβουλος Γιάτσιος, Καλλιτεχνικός Διευθυντής «Ελληνικός Κόσμος», Κατερίνα Γκαγκάκη PR Consultant, Μίλτος Καρούμπας, Πρόεδρος Chef’s Club, Αναστασία Καφίρη, Γενική Δ/ντρια Ελληνικό Παιδικό Μουσείο, Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια ΣΔΕ, Ανδρέας Μαυρομμάτης, Global Marketing Director Pharma Portfolio UBM Plc. Events Services, Ελένη Μητσιάκη Μεγάλη Μουσική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος «Λίλιαν Βουδούρη», Κριτικός Μουσικής Κινηματογράφου, Χρήστος Παλλάκης, CEO, Laurel International Management, Ξενοφών Πετρόπουλος, Group Communications Director ΣΕΤΕ, Κώστας Σκυλογιάννης, Head of BTL Marketing Dept. ΟΠΑΠ ΑΕ, Ανδρέας Τσιλιφώνης, Πρόεδρος, Ένωση Παραγωγών Έργων Επικοινωνίας (PACΤ), Αντώνης Τσούλος, BTL Concept Creator, Θεόδωρος Χαραγκιώνης, Εκτελεστικός Πρόεδρος Ομίλου Χαραγκιώνη, Δημήτρης Χαραλάμπης, Καθηγητής Πολιτικής Επιστήμης Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Christina Zako, Saudi Arabia, Action Global Communications.