Το φυσικό κατάστημα παραμένει κρίσιμο στοιχείο της καταναλωτικής εμπειρίας των χρηστών ψηφιακών οικιακών συσκευών, παρά την αυξανόμενη υιοθέτηση της ψηφιακής τεχνολογίας, ιδίως μετά τα εθνικά lockdowns, αναφέρει η έρευνα της EY, «Decoding the digital home» σε δείγμα 18.000 νοικοκυριών σε Καναδά, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ.

Συγκεκριμένα, το 39% των ερωτηθέντων θα προτιμούσε να επισκεφτεί ένα κατάστημα λιανικής, όταν αγοράζει μια κινητή συσκευή ή ένα πακέτο ψηφιακών υπηρεσιών, ποσοστό το οποίο φτάνει το 41% για αγορές «έξυπνων» οικιακών συσκευών. Το παραδοσιακό τηλεφωνικό κέντρο παραμένει προτιμώμενο κανάλι υποστήριξης πελατών για ζητήματα ευρυζωνικής σύνδεσης και κινητής τηλεφωνίας, ενώ η εμπιστοσύνη στα ψηφιακά εργαλεία υποστήριξης πελατών υπήρξε χαμηλή.

Επίσης, σε ποσοστό 42%, τα μέλη νοικοκυριών κατανοούν τα χαρακτηριστικά των προϊόντων έξυπνου σπιτιού, ενώ μόνο το 37% αντιλαμβάνεται τα οφέλη των κινητών συσκευών με δυνατότητες 5G. Παράλληλα, το 39% των ατόμων ηλικίας 18-24 ετών δυσκολεύεται να εντοπίσει το αγαπημένο του περιεχόμενο στις πλατφόρμες.