Με εκδότη τον Κωνσταντίνο Χ. Τρικούκη και σύμβουλο έκδοσης τον Αθανάσιο Χ. Παπανδρόπουλο, το περιοδικό θέτει ως στόχο να αποτελέσει σημείο αναφοράς για την σύγχρονη επιχειρηματικότητα και το διεθνές γεωπολιτικό – οικονομικό πλαίσιο που την περιβάλει. «Σήμερα το European Business Review έχει καταξιωθεί ως ένα από τα εγκυρότερα έντυπα στους ευρωπαϊκούς κύκλους, έχοντας αναπτύξει σημαντικό δίκτυο συνεργατών σε Ευρώπη, Αμερική, Ασία και Ρωσία» αναφέρει μιλώντας στο Marketing Week ο Χρήστος Τρικούκης, επικεφαλής σήμερα του περιοδικού, το οποίο εκδίδεται από την EMG Strategic Communications Ltd., με έδρα το Λονδίνο.

H βασική συντακτική ομάδα βρίσκεται στις Βρυξέλες, με Διευθυντή Σύνταξης τον έγκριτο δημοσιογράφο N. Peter Kramer, πρώην κυβερνητικό εκπρόσωπο της ολλανδικής κυβέρνησης και γενικό γραμματέα της Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων (AEJ). Η διεύθυνση του εμπορικού τμήματος παραμένει στην Ελλάδα υπό την εποπτεία του Φάνη Κασιμάτη, πολύπειρου στελέχους της διαφημιστικής αγοράς. «Τα τελευταία χρόνια εξελίξαμε σημαντικές συνεργασίες, ικανές να προσφέρουν σε αυτούς που εμπιστεύονται το EBR τις εγκυρότερες δυνατές προβλέψεις, αναλύσεις, τάσεις, εκτιμήσεις και διαπιστώσεις» εκτιμά ο Χρήστος Τρικούκης.

Διεθνείς συνεργασίες
Το EBR συνεργάζεται με ένα δίκτυο 50 και πλέον δημοσιογράφων, αναλυτών και οικονομολόγων στα διεθνή κέντρα λήψης αποφάσεων. Παράλληλα, σε κάθε τεύχος αρθρογραφούν προσωπικότητες κύρους όπως οι Jose Manuel Barroso, Jean Claude Trichet, Oli Rehn, Jean Claude Juncker, Mario Draghi, Michel Barnier, Jorg Asmussen, George Friedman, Jeffrey Sachs, Bill Gates, Tony Blair, Dominique Strauss Kahn, Herman van Rompuy, Martin Schulz, κ.α. Το EBR συνεργάζεται με το ειδησεογραφικό πρακτορείο EurActiv, το αμερικανικό περιοδικό Foreign Affairs και το γαλλικό Politique Internationale, όπως και με τα think tanks «Notre Europe», «Friends of Europe», «New Direction», «Economic Affairs», «Cato Institute» και «New Politics».

Όπως αναφέρει ο Χρήστος Τρικούκης, η στοχευμένη διανομή του συμπεριλαμβάνει διεθνείς και ευρωπαϊκούς θεσμούς, φορείς και οργανισμούς, μέλη κυβερνήσεων και policy makers, πρεσβείες και ξένες αντιπροσωπείες, επιμελητήρια, think tanks, επιχειρηματίες και ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων, business schools, τα business class lounges των αεροπορικών εταιρειών Lufthansa και Swiss International Airlines, καθώς και επιλεγμένα ξενοδοχεία σε όλη την Ευρώπη. «Η παρουσία του περιοδικού σε κορυφαίες επιχειρηματικές συναντήσεις ανά την Ευρώπη μας προσφέρει άμεση πρόσβαση σε κορυφαίες διεθνείς επιχειρηματικές και πολιτικές προσωπικότητες» τονίζει ο ίδιος.

Το EBR συμμετέχει ως επίσημος υποστηρικτής στην Ευρωπαϊκή Συνάντηση Κορυφής των Επιχειρήσεων – European Business Summit – που διοργανώνεται κάθε χρόνο στις Βρυξέλες από το Business Europe (Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών), στα συνέδρια του Economist στο Βερολίνο, στις συναντήσεις για την Ηγεσία (GIS Community) της Frost & Sullivan στο Λονδίνο, στα “exclusive” Thinking Forward events της EMG Strategic Communications και στις εκδηλώσεις της KPMG. Στρατηγικής σημασίας δε, είναι το «άνοιγμα» του ΕΒR στις αναδυόμενες αγορές.

«Το περιοδικό απευθύνεται σε ηγέτες του σήμερα και του αύριο, decision makers και opinion leaders, εξωστρεφείς επιχειρήσεις και οργανισμούς που θέλουν να αναβαθμίσουν το διεθνές προφίλ και την «εικόνα» τους, να αναζητήσουν νέες συνεργασίες, να επικοινωνήσουν και να προωθήσουν τις θέσεις τους, να συμμετέχουν ενεργά στον δημόσιο διάλογο και να ασκούν επιρροή στα σημαντικότερα κέντρα λήψης αποφάσεων» αναφέρει ο Χρ. Τρικούκης.

Πέρα της έντυπης έκδοσης, ο τίτλος υποστηρίζεται online από τα www.europeanbusinessreview.eu και www.europeanbusiness.gr, το εβδομαδιαίο newsletter «EBR Confidential», digital έκδοση, webTV, blog και σελίδες στα social networks, όπως Facebook, Twitter, Linkedin κ.α.

Στόχοι
Έως τα μέσα του 2014, το EBR προγραμματίζει τοπικές εκδόσεις – έντυπες και online – στη Ρωσία και στην Κίνα, ενώ μέχρι το 2016 θα ακολουθήσουν Ινδία και Λατινική Αμερική. Ιδιαίτερη βαρύτητα αναμένεται δε να δοθεί στο custom publishing και στις υπηρεσίες διαχείρισης της πληροφορίας. «Το EBR αναλαμβάνει για επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται εντός και εκτός Ευρώπης, την επιμέρους παροχή στοχευμένων και εξειδικευμένων πληροφοριών, προσαρμοσμένων πάντα στις απαιτήσεις και τις ανάγκες κάθε οργανισμού, σε μία εποχή όπου το business intelligence αποτελεί μείζον ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και παίζει καθοριστικό ρόλο στα επιχειρηματικά δρώμενα» καταλήγει ο επικεφαλής του ΕΒR.

Σημαντικοί διαφημιζόμενοι του EBR
Μέσα από τις σελίδες του περιοδικού έχουν προβληθεί φορείς και εταιρείες όπως οι UBS, BNP Paribas, Sony, Huawei, Mercedes-Benz, Cartier, Turk Telecoms, Belgacom, TUV Aiports, Eva Air, Singapore Airlines, EESC, Boeing, E-Commerce Europe, European Glass Association, KPMG, Insead, Business Europe, BP, κ.α.