Η EuroLeague ξεκινά συνεργασία με τη MindFly Ltd., με σκοπό τη δημιουργία, επεξεργασία και διανομή περιεχομένου First Person Point of View (FPV) από παίκτες κατά τη διάρκεια των επίσημων αγώνων. Σημειώνεται ότι η Fast River αντιπροσωπεύει αποκλειστικά στην Ελλάδα το προϊόν.

«Για πρώτη φορά στην ιστορία του μπάσκετ οι φίλαθλοι θα μπορούν να δουν φάσεις, μέσα από τα μάτια του αγαπημένου τους παίκτη», αναφέρει σχετική ανακοίνωση. Η MindFly θα παραδίδει περιεχόμενο FPV στα digital & social channels της EuroLeague και στο άμεσο μέλλον θα διανείμει αυτό το περιεχόμενο με τη μορφή NFT.

Η MindFly χρησιμοποιεί κάμερες σώματος τεχνητής νοημοσύνης, ενσωματωμένες στο vest του αθλητή, και μια πλατφόρμα cloud τεχνητής νοημοσύνης, για να παρέχει μια αυτοματοποιημένη, end to end λύση εγγραφής, επεξεργασίας και παροχής HD περιεχομένου, έτοιμων video-highlights, για όλα τα παραδοσιακά και ψηφιακά Μέσα.

«Ανοίγονται νέοι δρόμοι συνεργασιών-χορηγιών με τα brands που διψούν, όπως όλοι μας για αποκλειστικό, ψηφιακό περιεχόμενο που φέρνει μεγάλο engagement. Πρόκειται για ένα νέο οικοσύστημα, στο οποίο συμμετέχουν όλοι: ομοσπονδίες, λίγκες, ομάδες, παίκτες, broadcasters, brands, social media users», αναφέρει ο Σολ Σαλτιέλ, Founder & Managing Partner της Fast River.