Ένα μεγάλο δράμα ζει ο μικρός Μιχάλης στη νέα καμπάνια της Eurobank, από την Ogilvy, για το πρόγραμμα Μπροστά για την Παιδεία. Εκεί που πίστευε ότι έχει το δωμάτιο αποκλειστικά στη διάθεσή του, βρέθηκε πάλι να το μοιράζεται, όταν ο μεγάλος του αδερφός γύρισε ξανά σπίτι μετά τις σπουδές μέχρι να βρει μία θέση εργασίας.

Στη σειρά «Η επιστροφή του μεγάλου αδερφού», παρακολουθούμε τις περιπέτειες του Μιχάλη που μας δείχνει τις δύσκολες (για εκείνον) αλλά και διασκεδαστικές (για εμάς) στιγμές που ζει στο δωμάτιο, μαζί με τον αδερφό του. Ευτυχώς υπάρχει ελπίδα, όταν ο μεγάλος αδερφός μπαίνει στο πρόγραμμα Μπ ροστά για την Παιδεία, που βοηθάει τον μεγάλο αδελφό να βρει δουλειά και να αφήσει τον μικρό… ήσυχο.

Μιλώντας πρώτα στη γενιά στην οποία απευθύνεται το πρόγραμμα, η σειρά «Η επιστροφή του μεγάλου αδερφού», ξεκίνησε με επεισόδια που εντοπίζουν τη Gen Z στο TikTok, το βασικό δηλαδή μέρος όπου καταναλώνει περιεχόμενο. Ήδη τα πρώτα επεισόδια του TikTok έχουν συγκεντρώσει περισσότερα από 15.000.000 views και 40.000 likes.

Στη συνέχεια, η ιστορία του Μιχάλη εξελίσσεται στην τηλεόραση, σε outdoor, εφημερίδες και ραδιόφωνο, δημιουργώντας μία πρωτοποριακή 360° καμπάνια.

Μία υπέρβαση περιεχομένου λοιπόν από μία τράπεζα, που έγινε πραγματικότητα με την παραγωγή της σειράς από τη Foss Productions με σκηνοθέτη τον Χρήστο Κανάκη, που μαζί με την ομάδα της Ogilvy και της Eurobank αλλά και φυσικά τον ταλαντούχο μικρό Μιχάλη, κατάφεραν να ανταπεξέλθουν στον απαιτητικό τρόπο γυρισμάτων σε ένα νέο τεχνικό format, και να φέρουν ζωή σε μια διασκεδαστική ιστορία που σε κάνει να θες να δεις αν θα καταφέρει να διώξ… ε, να βοηθήσει τον μεγάλο του αδερφό να βρει δουλειά!

Λίγα λόγια για το πρόγραμμα μπροστά για την παιδεία
Το πρόγραμμα Μπροστά για την Παιδεία, ένα από τα μακροβιότερα προγράμματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην Ελλάδα, διευρύνεται με πρωτοβουλίες που ενισχύουν την επιστημονική εξειδίκευση και τη σύνδεση της ακαδημαϊκής με την πρακτική γνώση και την αγορά εργασίας. Το πρόγραμμα στηρίζεται πλέον σε τρεις πυλώνες:

Επιβράβευση – Hθική και οικονομική επιβράβευση στον πρώτο αριστούχο απόφοιτο κάθε λυκείου της χώρας. Μέσω του προγράμματος, που υλοποιείται εδώ και 21 χρόνια, έχουν βραβευθεί 22.572 νέοι και νέες, με χρηματικό ποσό που αγγίζει, συνολικά, τα 21 εκατ. ευρώ.

Εξειδίκευση – Δημιουργία του Νέου Επαγγελματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών M.Sc in Digital Transformation στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών με πρωτοβουλία και χρηματοδότηση από την Eurobank.

Διασύνδεση – Δημιουργία της νέας πλατφόρμας mprostagiatinpaideia.gr, που σχεδιάστηκε και υλοποιείται από την CollegeLink με την οικονομική στήριξη της Eurobank και προσφέρει στους νέους εργαλεία για να εκπαιδευτούν, να δικτυωθούν και να εντοπίζουν ευκαιρίες στην αγορά εργασίας.


Μιχάλης Βλασταράκης, Group Chief Marketing Officer, Eurobank

«Το πρόγραμμα μπροστά για την παιδεία δεν θα μπορούσε να έχει πιο ευρηματικό τρόπο επικοινωνίας»
«Το νέο διευρυμένο πρόγραμμα Μπροστά για την Παιδεία της Eurobank δεν θα μπορούσε να έχει πιο ευρηματικό τρόπο επικοινωνίας. Από τη στρατηγική τοποθέτηση και την ιδέα, μέχρι το σενάριο και το casting. Αυτό που έπαιξε όμως τον πιο σπουδαίο ρόλο, ήταν η συνεργασία και ο ζήλος που έδειξαν οι δύο ομάδες (Eurobank-Ogilvy) για να βγει το τελικό αποτέλεσμα. Συγχαρητήρια σε όλους!».


Πάνος Σαμπράκος, Chief Creative Officer, Ogilvy

«Το κοινό αγκάλιασε με ενθουσιασμό τη νέα μας αυτή σειρά»
«Το TikTok διεκδικεί πλέον έναν κυρίαρχο ρόλο στην ψυχαγωγία του νεανικού, και όχι μόνο, κοινού. Η Ogilvy έχει μια μακριά ιστορία στη δημιουργία branded entertainment και περιεχομένου που ο κόσμος θέλει να δει από μόνος του, ενώ ταυτόχρονα αντιλαμβάνεται τι θέλει το brand να πει και ποιες αξίες πρεσβεύει. Είναι μεγάλη η χαρά μας που το κοινό αγκάλιασε με ενθουσιασμό και τη νέα μας αυτή σειρά και ευχαριστούμε όλους τους συντελεστές και την ομάδα της Eurobank που βρίσκεται και πάλι “μπροστά” από τις εξελίξεις».


Συντελεστές της καμπάνιας
Από την Eurobank
Μιχάλης Βλασταράκης, Group Chief Marketing Officer
Γεράσιμος Μπαρμπέτας, Head of Group Corporate Communications
Πάνος Καρδάσης, Head of CSR & Special Projects
Μαρία Γρεβενίτου, Head of Brand & Corporate Advertising
Έμμα Γιαννιουδάκη, Head of Media Relations
Θανάσης Παρασκευόπουλος, Head of Digital Performance & Optimization
Νικόλας Παπαγιαννόπουλος, Head of Social Media & Digital Creative Hub
Έλενα Προάκη, Senior Marketing Officer

Από την Ogilvy
Πάνος Σαμπράκος, Chief Creative Officer
Δημήτρης Σαββάκος, Executive Creative Director
Ιωάννα Κρυώνη, Associate Creative Director
Ζωή Πάρσαλη, Senior Copywriter
Ειρήνη Ελευθεριάδη, Senior Art Director
Αγγελική Θεοδώρου, Art Director
Μαριλένα Μανούσου, Art Director
Λένα Μπελιμπασάκη, Client Service Director
Θοδωρής Πολίτης, Business Unit Director
Εύη Αλεξάκη, Senior Account Director
Πελαγία Φίλιππα, Account Manager
Μιχάλης Κροκίδης, Head of Planning
Ελένη Τεμπέλου, Senior Strategic Planner
Νίκος Πασχαλίδης, Senior Account Director, Advertising/Social Media
Αλεξία Κατσιφού, Senior Account Director, Advertising/Social Media
Αλέξανδρος Κεντριτάς, Senior Account Manager, Advertising/Social Media

Από τη Foss Productions
Μιχάλης Αλεξάκης, Executive Producer
Δημήτρης Σκιαδόπουλος, Producer
Χρήστος Κανάκης, Σκηνοθέτης
Ραμόν Μαλαπέτσας, Δ. Φωτογραφίας
Ιωσήφ Αδαλόγλου, Δ. Παραγωγής
Λάμπης Χαραλαμπίδης, Editor
Μιχάλης Φυντανίδης, Cast
Παναγιώτης Παυλίδης, Cast