Το Sport24 βρέθηκε στην κορυφή της Google, για όλο το περιεχόμενο των αγώνων του Euro 2020. Συγκεκριμένα, για το διάστημα από 1η Ιουνίου έως 15 Ιουλίου, στο Sport24 δημοσιεύθηκαν περισσότερα από 1.000 άρθρα για όλες τις εξελίξεις των αγώνων και των ειδήσεων του Euro 2020, τα οποία «απάντησαν» σε περισσότερες από 9.500 διαφορετικές αναζητήσεις αναγνωστών.

Συγκεκριμένα,το περιεχόμενο του Sport24 συγκέντρωσε 1,3 εκατ. clicks με 48,2% visibility, φέρνοντας στην 1η θέση το Sport24 σε ειδήσεις σχετικές με το Euro 2020, σε όλα τα Google Properties. Υπενθυμίζεται ότι το Sport24 ήταν το μοναδικό digital Μέσο που βρέθηκε στο Λονδίνο με τους Αντρέα Παλομπαρίνι και Αλέξανδρο Τρίγκα, οι οποίοι μετέφεραν μέσα από την αποκλειστική αποστολή τους, όλο το κλίμα της διοργάνωσης μέσω κειμένων, video και social media περιεχομένου.