Εξαίρεση η Merkle, στο πλαίσιο του νέου τετραετούς πλάνου διαχείρισης

Στα 1,3 δισ. δολάρια ανέρχονται οι ετήσιες απώλειες σε λειτουργικά έσοδα του ιαπωνικού ομίλου εταιρειών Dentsu το 2020, το οποίο αποτελεί τη δεύτερη συνεχή χρονιά απωλειών για τον όμιλο. Η Dentsu International είχε ένα ακόμη άσχημο τρίμηνο, καθώς τα έσοδα σημείωσαν μικρή βελτίωση, με μείωση 13,2% τους τελευταίους τρεις μήνες του 2020, λόγω του Covid-19. Τα ετήσια έσοδα του ομίλου μειώθηκαν κατά 11,1% σε οργανική βάση με τις μειώσεις της Dentsu International να φτάνουν το 13% και της Dentsu Japan 8,3%.

Φωτεινό σημείο, πέρυσι, υπήρξε o βραχίονας του customer experience, ο οποίος περιλαμβάνει και τη Merkle, καθώς τα έσοδά του μειώθηκαν μόλις 3,2%, τη στιγμή που στα media μειώθηκαν κατά 15,6% και στο creative 18%. Η Dentsu αποδίδει στην πανδημία «τη μείωση της ζήτησης σε όλη την αγορά», αν και τα αποτελέσματά της ήταν σημαντικά πιο αδύναμα από κάποιους εκ των ανταγωνιστών της. Εξάλλου, ο όμιλος αποκάλυψε την περασμένη Δευτέρα, ένα νέο τετραετές, μεσοπρόθεσμο πλάνο διαχείρισης, το οποίο θα «τρέξει» έως το τέλος του 2024. Οι άξονες στους οποίους κινείται είναι οι: Μετασχηματισμός και ανάπτυξη, Operations and margin, Κατανομή κεφαλαίων και έσοδα μετόχων και Κοινωνικός αντίκτυπος.

(Πηγή: Campaign)