O οργανισμός Women in Advertising and Communications (Wacl) λανσάρει καμπάνια με θέμα την επαναφορά του υποχρεωτικού gender pay gap reporting, το οποίο σταμάτησε την περασμένη χρονιά εξαιτίας της πανδημίας. Η Jackie Stevenson, Πρόεδρος της Wacl, δημιούργησε μια online αίτηση απευθυνόμενη στην Elizabeth Truss, Μinister for women and equalities στη Βρετανία, στην οποία αναφέρει, μεταξύ άλλων, ότι η οργάνωση «ανησυχεί έντονα για τον αρνητικό αντίκτυπο που έχει η απουσία υποχρεωτικού GPG reporting, για τις εργαζόμενες γυναίκες στο Ηνωμένο Βασίλειο», καθώς συνεχίζεται η πανδημία.

Η Stevenson παραθέτει, παράλληλα, έρευνα της McKinsey, σύμφωνα με την οποία η αντιμετώπιση της ανισότητας μεταξύ ανδρών και γυναικών στην εργασία θα μπορούσε να οδηγήσει σε όφελος 150 δισ. λιρών για το ΑΕΠ του Ηνωμένου Βασιλείου. Η υποβολή εκθέσεων για το μισθολογικό χάσμα μεταξύ των φύλων εισήχθη για πρώτη φορά το 2017, αλλά η κυβέρνηση δεν έχει δεσμευτεί να την επαναφέρει φέτος παρά τις δυσανάλογες επιπτώσεις της πανδημίας στις γυναίκες. Σύμφωνα με την τελευταία IPA Census, του 2019, το gender pay gap στα agencies ανερχόταν σε 24,4% υπέρ των ανδρών.

(Πηγή: Campaign)