Τα δύο φαινόμενα συνδέονται μεταξύ τους, καθώς οι ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο στη διοργάνωση και αναμετάδοση δημόσιων γεγονότων για την «προάσπιση των εθνικών συμφερόντων» στην Ελλάδα και επένδυσαν με έντονη συναισθηματική χροιά την παρουσίαση των εθνικών θεμάτων εκείνης της περιόδου. Επιπλέον, η τηλεόραση κατέληξε να κυριαρχεί στον ελληνικό δημόσιο βίο εξαιτίας της απορύθμισης του ραδιοτηλεοπτικού συστήματος και του πολλαπλασιασμού των καναλιών.
Το βιβλίο υιοθετεί μια νέα τάση, που εντάσσει την κατανάλωση των ΜΜΕ στο ευρύτερο κοινωνικό, οικονομικό και πολιτικό πλαίσιο.
Έκδοση: Πατάκη, 2009, Σελίδες: 336, Διαστάσεις: 14×21, Τιμή: €17,10 [www.e-shop.gr]