Ολοκληρώθηκε με ρεκόρ συμμετοχών η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2022, η οποία πραγματοποιήθηκε από 3 έως 8 Οκτωβρίου υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών κατάφερε να γίνει σημείο αναφοράς στα ελληνικά εταιρικά δρώμενα, και σήμερα, έχουμε τη χαρά να μιλάμε για την ετήσια γιορτή της εξυπηρέτησης στην οποία πλέον συμμετέχουν πάνω από 100 εταιρείες μέλη του Ινστιτούτου. Η μεγάλη ανταπόκριση στον θεσμό οφείλεται κυρίως στην εδραίωση της εταιρικής κουλτούρας που αναγνωρίζει τον καταλυτικό ρόλο που διαδραματίζει ο ανθρώπινος παράγοντας στην προσφορά ποιοτικής εξυπηρέτησης.

Οι εταιρείες που συμμετέχουν αναδεικνύουν την αξία της υψηλής εξυπηρέτησης, τόσο στον εξωτερικό όσο και στον εσωτερικό τους πελάτη.

Ο ρόλος του ΕΙΕΠ είναι κομβικός και αφορά σε αδιάλειπτη προσφορά έργου, που με πολλαπλούς και μετρήσιμους τρόπους εκσυγχρονίζει την ελληνική επιχείρηση οπλίζοντάς την με τις καλύτερες και πλέον σύγχρονες μεθόδους στην προσφορά ποιοτικής εξυπηρέτησης.

Το φετινό μήνυμα της διοργάνωσης «Μαζί πιο Δυνατοί», αποτελεί λέξη κλειδί για το ΕΙΕΠ και αναγκαία προϋπόθεση για να προχωρήσουμε μπροστά και να εξελιχθούμε.

Ο Πρόεδρος του ΕΙΕΠ, Frank Thibaut, δήλωσε: «Ευχαριστούμε θερμά όλες τις εταιρείες που συμμετείχαν και φέτος σε αυτή τη μεγάλη γιορτή. Αποδείξαμε περίτρανα πως Μαζί είμαστε πιο Δυνατοί και μπορούμε να πάμε την Εξυπηρέτηση Ψηλά!».

Οι εταιρείες που συμμετείχαν με δράσεις στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2022 ήταν οι: AIG, Alpha Bank, ΑΤ Επαφή, Αττικές Διαδρομές, Amnis Learning & Growth, Arkas Hellas Group, Avin Oil, Avis, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, Bespectacular, Betshop.gr, BMW Financial Services Hellas, Boussias, Camelot International Health Organization, Cardlink, Carglass, Cityzen Parking & Services, Coffee Island, Coral, Cosmote, Cosmote E-Value, CQS, DHL Express Hellas, Diversey Hellas, Druckfarben Hellas (Kraft Paints), Edenred, EFood, Εθνική Τράπεζα, Elpedison, ΕΛΤΑ Courier, Ergo, E-Satisfaction, Eurobank, Eurolife FFH, ΕΥΔΑΠ, Φίλης Glass, Γέφυρα, Γέφυρα Λειτουργία, Focus Bari, Global Link, Grande Bretagne (Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία), Hellenic Voucher, Hemmersbach Hellas, Humanis HR Consultants, IBI Group, Insurancemarket, Interamerican, Kaizen Gaming (Stoiximan/Betano), Karcher, Kleemann, Kosmocar, ΚΠΙΣΝ, KPMG, Leaseplan, Ledvance, LG Electronics Hellas, Mainsys, Manifest Services, Mellon Technologies, MetronAnalysis, Μινέττα Ασφαλιστική, Νέα Οδός, Nespresso Hellas, Nestle Hellas, Nexi Greece, Novibet, NRG Trading House, Ολυμπία Οδός, Ολυμπία Οδός Λειτουργία, ΟΠΑΠ, ΟΤΕ, ΟΤΕ Ασφάλιση, ΟΤΕAcademy, OTS, Παντελής Παπαδόπουλος, Pappas Elevators, Peoplecert, PressiousArvanitidis, Prosvasis, ΠΡΟ.ΣΥ.Φ.Α.Π.Ε., Protergia, Response, Rethink Business Lab, Roche Diagnostics (Hellas), Role Model, Samsung Electronics Greece, Sigma Security, Skag, Sleed, Sofitel Athens Airport, Team.Blue, Unison Facility Services, Upcominds, Vitex, Vodafone, Webhelp Hellas, West, ΞΥΝ, Yuboto LTD, 24-7 Intouch S.A.


Ελίνα Νικάκη, Βοηθός Γενικός Διευθυντής, Επικεφαλής Τομέα Specialized Segments & Customer Excellence Retail Banking, Eurobank

«Εξέλιξη είναι να κοιτάς μπροστά, δίνοντας τον καλύτερο εαυτό σου στην εξυπηρέτηση του πελάτη»
«Για την Eurobank, η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελεί έναν καθιερωμένο πια θεσμό με αδιαμφισβήτητα μεγάλη και πολύ σημαντική βαρύτητα, καθώς αναδεικνύει τον ζωτικό ρόλο των ανθρώπων μας στην πρώτη γραμμή και την αναγνώριση αφοσιωμένων στελεχών στην εξυπηρέτηση πελατών. Είναι μια εβδομάδα γιορτής, από την οποία δεν θα μπορούσαμε να απουσιάζουμε, συμμετέχοντας και φέτος με ένα πλούσιο πλάνο ενεργειών: World Café Workshop με πάνω από 120 συναδέλφους με στόχο τη δημιουργία προτύπων εξυπηρέτησης, webinar με θέμα “Εισαγωγή στην αόρατη αναπηρία – Αυτισμός”, το οποίο παρακολούθησαν πάνω από 1.000 συνάδελφοι, διαγωνισμός εμπειρίας με δώρο ευρώ € επιστροφή για 10 πελάτες μας, εορταστικό κλίμα με banners και κεράσματα σε όλα τα κεντρικά κτίρια της Eurobank, δώρα στα Top NPS καταστήματα, ημέρα εθελοντικής αιμοδοσίας, μεταξύ άλλων. Με κεντρικό μήνυμα για τον φετινό εορτασμό “Εξέλιξη είναι να κοιτάς μπροστά, δίνοντας τον καλύτερο εαυτό σου στην εξυπηρέτηση του πελάτη”, στοχεύσαμε στην ανάδειξη της προσπάθειας να είμαστε αντάξιοι της εμπιστοσύνης των πελατών μας, με καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα, με λύσεις και προτάσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους».


Χριστίνα Βασιλικού, Διευθύντρια Εμπειρίας Επισκεπτών & Ειδικών Εκδηλώσεων, Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος

«Θέτοντας στο επίκεντρο τον άνθρωπο»
«Το ΚΠΙΣΝ συμμετείχε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελάτων, μια γιορτή αφιερωμένη στους ανθρώπους της πρώτης γραμμής, την ομάδα Visitors Experience (VE), και στην ενδυνάμωση της σχέσης της με τους επισκέπτες, τους συνεργάτες, τους εθελοντές και ολόκληρη την ομάδα του οργανισμού. Διοργανώσαμε πλήθος δράσεων για όλους, φωτίζοντας με χαμόγελα, εκπλήξεις και θετικά μηνύματα κάθε γωνιά του χώρου μας. Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να στολίσουν με χειρόγραφα μηνύματα τους “Τοίχους Αναμνήσεων” που είχαν στηθεί στις υποδοχές μας, να ψηφίσουν σε polls για τον μελλοντικό μας προγραμματισμό, αλλά και να δουν φωτογραφίες τους στα social media του οργανισμού. Καλέσαμε τα Μέλη και το προσωπικό του ΚΠΙΣΝ να γίνουν “VE for a Day” και να καλωσορίσουν επισκέπτες στις Υποδοχές, και απονείμαμε το “Ειδικό Βραβείο” στους εθελοντές του ΚΠΙΣΝ για την πολύτιμη, καθημερινή συνεισφορά τους. Εσωτερικές δράσεις συμπλήρωσαν το πρόγραμμα δραστηριοτήτων, για την εξοικείωση ολόκληρης της ομάδας του ΚΠΙΣΝ και των συνεργατών με τις αξίες εξυπηρέτησης, μέσα από εκπαιδεύσεις, διαγωνισμούς, συζητήσεις, παιχνίδια, brainstorming, χορούς, και κεράσματα. Στο ΚΠΙΣΝ αναγνωρίζουμε καθημερινά την αξία της εξυπηρέτησης και των ανθρώπων της, στη δημιουργία μοναδικών εμπειριών και στην ανάπτυξη του Οργανισμού. Η ΕΕΕΠ αποτελεί πάντα μια αφορμή για να γιορτάζουμε και να αναδεικνύουμε αυτή την αξία».


Δημήτρης Γκοτζαρίδης, Head of Operations, Cosmote e-Value

«Επενδύουμε στους ανθρώπους μας και πιστεύουμε στις ικανότητες τους»
«Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε και φέτος η συμμετοχή της Cosmote e-Value στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών. Από το 2017 είμαστε υποστηρικτές της μεγάλης αυτής γιορτής, ενώ τα τελευταία 14 χρόνια πραγματοποιούμε δράσεις που συμβάλλουν στην επιβράβευση των εργαζομένων μας. Tο Cosmotel, το δικό μας engagement πρόγραμμα διήρκησε 2 μήνες και μέσα από εκδηλώσεις, διαγωνισμούς, εκπλήξεις και πλούσια δώρα μοίρασε χαμόγελα στους συμμετέχοντες. Η Εθνική Εβδομάδα μας δίνει την ευκαιρία να αναγνωρίζουμε τους εργαζόμενους που καθημερινά δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό και υποστηρίζουν τους πελάτες μας. Για όλους εμάς στην Cosmote e-Value, οι εορτασμοί διαρκούν όλο τον χρόνο, επενδύουμε στους ανθρώπους μας και πιστεύουμε στις ικανότητες τους. Γνωρίζουμε πως χωρίς τη συμβολή τους δεν θα καταφέρναμε να κατέχουμε την πρώτη θέση στον κλάδο μας στην Ελλάδα».