Σύμφωνα με την έρευνα «Feed All About It» της HTC

Το 42% από τους 10.000 καταναλωτές που συμμετείχαν στην έρευνα, δήλωσαν ότι ενημερώνονται για τις τελευταίες ειδήσεις μέσα στην πρώτη ώρα από το πρωινό τους εγερτήριο, ενώ το 38% το κάνουν επίσης και την τελευταία μία ώρα πριν τον ύπνο. Το 63% νιώθει την ανάγκη να μαθαίνει πρώτο ειδήσεις από τη διεθνή επικαιρότητα, με το 72% να νιώθει περισσότερο ενημερωμένο για το τι συμβαίνει στον κόσμο λόγω της εύκολης πρόσβασης στις ειδήσεις. Η αμεσότητα της ενημέρωσης έχει οδηγήσει σε μείωση των online κοινοποιήσεων, με μόνο έναν στους οκτώ να μοιράζεται πλέον ειδησεογραφικά άρθρα μέσω των κοινωνικών δικτύων, τα οποία πιο συχνά είναι τοπικές ειδήσεις που θεωρούνται πιο δυσεύρετες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, πάνω από τους μισούς ερωτώμενους δήλωσαν ότι ενδιαφέρονται περισσότερο για την ίδια την είδηση παρά για την πηγή της. Όλα αυτά έχουν επίδραση στον τρόπο που θα καταναλώνουμε ειδήσεις στο μέλλον, ενώ τα λεγόμενα aggregators, υπηρεσίες που συγκεντρώνουν feeds ειδήσεων σε μία ενιαία πλατφόρμα, όπως το HTC BlinkFeed, η εφαρμογή Paper του Facebook, το Huffington Post και το Upworthy, θα δουν τη δημοτικότητά τους να αυξάνεται, όσο η επιθυμία για διαρκή ενημέρωση όλων των ειδών παραμένει.