Ημερίδα από το Ινστιτούτο Επικοινωνίας

Το σημαντικότερο εύρημα της έρευνας είναι η ανάγκη για έναρξη διαλόγου μεταξύ των επιχειρήσεων και της κοινωνίας των πολιτών, προκειμένου να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη των καταναλωτών προς τις επιχειρήσεις. Το ποσοστό των καταναλωτών που επιλέγει να επιβραβεύσει τις κοινωνικά και περιβαλλοντικά υπεύθυνες επιχειρήσεις ανέρχεται φέτος στο 27,1%, ενώ το ποσοστό που επιλέγει να τιμωρήσει τις κοινωνικά και περιβαλλοντικά μη υπεύθυνες επιχειρήσεις παραμένει στα υψηλά επίπεδα του 37,6%.

Η φετινή μέτρηση καταγράφει ότι οι ενεργοί πολίτες – δηλαδή όσοι έχουν επιβραβεύσει ή τιμωρήσει μια εταιρεία για την συμπεριφορά της δεν αποτελούν πλέον την πλειοψηφία του υπό  διερεύνηση πληθυσμού. Για την ακρίβεια, έχουν περιοριστεί στο 48% των πολιτών, παρουσιάζοντας μείωση της τάξης του 11% σε σχέση με το περίπου 60% της προηγούμενης μέτρησης. Το σημαντικότερο όλων όμως είναι ότι παρατηρείται συνεχής αύξηση των «παρορμητικών» καταναλωτών οι οποίοι σήμερα βρίσκονται στο 25% του πληθυσμού.

ROCKWAVE – CUERVO SILVER
Η Cuervo προσκαλεί και φέτος τους καταναλωτές να ζήσουν στιγμές έντονης διασκέδασης, δοκιμάζοντας το Cuervo Silver & Sprite, στο Rockwave Festival, το Σάββατο 30 Ιουνίου έως και τη Δευτέρα 2 Ιουλίου. Τα συγκροτήματα του φετεινού Rockwave θα εμφανισθούν στο TerraVibe park υπό το σύνθημα «United, we Rock» και με τη συνοδεία της Cuervo Silver & Sprite.