Οι… super stars δημιουργικοί άρχισαν να θαμπώνουν και να χάνουν τη λάμψη τους, καθώς η δημιουργική ιδέα έμπαινε όλο και περισσότερο σε δεύτερη μοίρα. Σημασία πια έχουν οι αριθμοί και τα budgets. Τη ζοφερή αυτή εικόνα, «φωτίζουν» που και που κάποια δημιουργικά πυροτεχνήματα. Μέσα στον.. αχταρμά του telemarketing και των ατελείωτων επαναλήψεων, ξεχωρίζουν που και που καμπάνιες όπου μπορεί να διακρίνει κανείς ένα concept, μια ιδέα πίσω από την υλοποίηση, αγάπη για το brand, μεράκι για τη δουλειά. Και δεν πρόκειται απαραίτητα για λίγες ακριβές παραγωγές πελατών που… «έχουν». Διαμαντάκια ξεφυτρώνουν από παντού, υπογραμμίζοντας ακόμη πιο έντονα με το πενιχρό τους budget την αξία της δημιουργικότητας.

Ίσως γι’ αυτούς ακριβώς τους ανθρώπους, που εξακολουθούν να πιστεύουν και να τολμούν, έχουν αξία διοργανώσεις όπως το Athens Creativity Conference. Οι άνθρωποι αυτοί έχουν ανάγκη από έμπνευση και κυρίως, έχουν ανάγκη να αισθανθούν ότι δεν είναι μόνοι. Ούτε σε αυτή τη χώρα, αλλά ούτε και στον κόσμο. Όπως θα διαβάσετε στις σελίδες του ρεπορτάζ για τη διοργάνωση του 2013 που έγινε πρόσφατα, κορυφαίοι δημιουργικοί από όλο τον κόσμο, αναφέρθηκαν σε παρόμοια με τα δικά μας προβλήματα. Πουθενά τα πράγματα δεν είναι ρόδινα και και ως δημιουργικός, χρειάζεσαι ακόμη πιο καλά εξοπλισμένο οπλοστάσιο για να πείσεις, κατ’ αρχάς τον εαυτό σου ότι πρέπει να επιμείνεις και κατά δεύτερον, τους άλλους.

Χρειάζεσαι να ακούσεις ότι το δημιουργικό ρίσκο συνδέεται με την επιχειρηματική επτυχία και να εκτεθείς στα κορυφαία εκείνα case studies που το αποδεικνύουν. Χρειάζεσαι να μοιραστείς το πάθος σου, χρειάζεσαι να δεις ότι δεν είσαι τρελλός αν επιμένεις να τολμάς… Στις σελίδες του σχετικού αφιερώματος, έχουν αποτυπωθεί τα κυριότερα σημεία των εισηγήσεων. Κυριότερο ίσως συμπεράσμα, ήταν η προτροπή που φάνηκε ομόφωνα να προκύπτει: Ακόμη κι όταν οι καιροί είναι δύσκολοι, εσύ, να τολμάς! Και να παίρνεις το ρίσκο σου…