«Μόλις» 3,30% η πτώση, αύξηση 25,17% δαπάνης στην τηλεόραση
Πιο συγκεκριμένα, για τον Φεβρουάριο, η συνολική δαπάνη μειώθηκε μόλις κατά 3,30% σε σχέση με τον Φεβρουάριο του 2012 και «έκλεισε» στα 77.077.086 ευρώ έναντι 79.707.365 ευρώ τον Φεβρουάριο του 2012. Η τηλεόραση είχε αύξηση δαπάνης μετά από πολλούς μήνες, η οποία έφτασε το 25,17%, ωστόσο η πτώση των άλλων μέσων συνεχίστηκε: -29,07% για τα περιοδικά, -14,44% για τις εφημερίδες, -23,18% για το ραδιόφωνο.
Στο σύνολο διμήνου ωστόσο (Ιανουάριος-Φεβρουάριος 2013), η συνολική, τεκμαρτή δαπάνη, μειώθηκε κατά 15,97% , πτώση όμως αισθητά μικρότερη από τα ποσοστά των τελευταίων μηνών, όπου η πτώση από μήνα σε μήνα ήταν πάντα άνω του 20%, σε σχέση με τον μήνα του προηγούμενου έτους.
Για πρώτη φορά δε, η τηλεόραση είχε θετικό πρόσημο, αυξάνοντας την τεκμαρτή δαπάνη της κατά 6,35%. Ωστόσο οι απώλειες για τα άλλα μέσα ήταν και πάλι μεγάλες: -38,62% για τα περιοδικά, -24,62% για το ραδιόφωνο και -17,79% για τις εφημερίδες.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ – ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2013 ΣΤΑ ΚΥΡΙΑ ΜΕΣΑ | |||||
ΜΕΣΟ | ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2012 | ΠΟΣΟΣΤΑ (%) | ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2013 | ΠΟΣΟΣΤΑ (%) | ΜΕΤΑΒΟΛΗ (%) |
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ | 32.105.456 | 40,28% | 40.187.504 | 52,14% | 25,17% |
ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ | 22.952.096 | 28,80% | 16.279.559 | 21,12% | -29,07% |
ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ | 19.161.054 | 24,04% | 16.393.597 | 21,27% | -14,44% |
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ | 5.488.759 | 6,89% | 4.216.426 | 5,47% | -23,18% |
ΣΥΝΟΛΟ | 79.707.365 | 100,00% | 77.077.086 | 100,00% | -3,30% |
ΜΕΣΟ | ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ – ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2012 | ΠΟΣΟΣΤΑ (%) | ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ – ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2013 | ΠΟΣΟΣΤΑ (%) | ΜΕΤΑΒΟΛΗ (%) |
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ | 63.606.684 | 38,77% | 67.645.017 | 49,06% | 6,35% |
ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ | 56.212.897 | 34,26% | 34.504.282 | 25,03% | -38,62% |
ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ | 34.624.188 | 21,10% | 28.464.178 | 20,65% | -17,79% |
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ | 9.627.267 | 5,87% | 7.256.647 | 5,26% | -24,62% |
ΣΥΝΟΛΟ | 164.071.037 | 100,00% | 137.870.124 | 100,00% | -15,97% |