Παρά τη μείωση των καθαρών εσόδων της κατά 12,8%

Τα οικονομικά αποτελέσματά της έδωσε στη δημοσιότητα το Interpublic Group, στο οποίο ανήκουν, μεταξύ άλλων, τα agencies FCB, McCann, MullenLowe και R/GA. Σύμφωνα με τον Chief Executive, Michael Roth, ο όμιλος δεν απέφυγε τις επιπτώσεις της πανδημίας, ωστόσο δήλωσε ότι «η μείωση των εσόδων δεν είναι, ίσως, τόσο σοβαρή, όσο αναμενόταν». Συγκεκριμένα, η IPG σημείωσε μείωση καθαρών εσόδων της τάξης του 12,8% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, ενώ τα οργανικά έσοδά της μειώθηκαν 9,9%.

Ειδικά στο β΄ τετράμηνο, οι καθαρές απώλειες άγγιξαν τα 45,6 εκατ. δολάρια και κόστισαν τη θέση σε αρκετούς εργαζόμενους του ομίλου, μειώνοντας, έτσι, τα έξοδα κατά 5,4%.
Επιπλέον, ο Michael Roth σημείωσε ότι η εισροή εσόδων βασίστηκε στους μεγάλους πελάτες του ομίλου, ενώ τόνισε ότι η IPG βασίστηκε στους σύγχρονους κλάδους, μεταξύ των οποίων τα media, data και την τεχνολογία, καθώς και στο healthcare marketing. Κατέληξε δε ότι είναι αισιόδοξος ότι ο όμιλος θα είναι έτοιμος και απόλυτα παραγωγικός, όταν οι συνθήκες επανέλθουν.
(Πηγή: The Drum)