Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας, η δαπάνη το 8μηνο του 2016 ανήλθε στα 340 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβανομένων των φόρων, ενώ το καθαρό έσοδο ήταν 284 εκατ. ευρώ. Η αύξηση προκύπτει από αύξηση της δαπάνης σε όλα τα μέσα εκτός από τα έντυπα, τα οποία ακολουθούν τον δικό τους, μοναχικό πλέον δρόμο της διαρκούς πτώσης. Η κατανομή της διαφημιστικής δαπάνης ανά μέσο είναι η εξής: τηλεόραση 51%, ψηφιακά μέσα 23%, περιοδικά 10%, εφημερίδες 7%, ραδιόφωνο 6% και εξωτερική διαφήμιση 2%. Η Gravity The Newtons στη μελέτη της εκτιμά ότι η κατανομή αυτή θα διαφοροποιηθεί ελάχιστα μέχρι το τέλος του 2016, ενώ για τη χρονιά αυτή προβλέπει συνολικό τζίρο διαφημιστικής επένδυσης 537 εκατ. ευρώ, με αύξηση 4-5%.

Η τηλεόραση αποτελεί διαχρονικά το μέσο που απορροφά το μεγαλύτερο ποσοστό της δαπάνης, κάτι που αποτυπώθηκε και στην συγκεκριμένη έρευνα της Gravity The Newtons. Η εκτίμηση της μελέτης είναι ότι η συνολική τηλεοπτική επένδυση θα ανέλθει στα 295 εκατ. ευρώ στο σύνολο του 2016, με το καθαρό έσοδο για τα τηλεοπτικά κανάλια να ανέρχεται στα 220 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 11% σε σχέση με το 2015. Η δαπάνη αυτή σε ποσοστό 40% προέρχεται από κατηγορίες FMCG και ακολουθούν retail 19%, mobile/fixed telephony 10%, φαρμακευτικά προϊόντα 7%, αυτοκίνητα 5%, τράπεζες 2%, ασφαλιστικές εταιρείες 2%.

Όσον αφορά στα μερίδια δαπάνης ανά κανάλι για το ίδιο διάστημα, σύμφωνα με την μελέτη είναι τα εξής: Alpha 26%, ANT1 23%, Star 17%, Mega 16%, Σκάι 10%, Ε channel 4%, κρατική τηλεόραση 4%. Τι θα σημάνει λοιπόν για τη διαφημιστική αγορά το ενδεχόμενο να μείνουν εν λειτουργία 4 τηλεοπτικοί σταθμοί πανελλαδικής εμβέλειας;  Πώς θα κατανεμηθεί εκ νέου η δαπάνη; Ποια κανάλια θα έχουν τον πρώτο λόγο και ποιοι θα είναι οι νέοι πρωταγωνιστές;  Ποιος άραγε μπορεί να απαντήσει με βεβαιότητα;