Έλαβε πληθώρα βραβείων, μεταξύ των οποίων το «Creative Bravery»

Σειρά μεγάλων διακρίσεων στα φετινά Ermis Awards απέσπασε η καμπάνια της Lacta «Act for Love», που παρουσιάστηκε το 2019 ανοίγοντας μια συζήτηση στην κοινωνία για την απόρριψη των στερεοτύπων. Η καμπάνια αναδείχθηκε Ermis Campaign of the Year 2019, ενώ έλαβε την κορυφαία διάκριση στη νέα κατηγορία βραβείων «Creative Bravery», που αναδεικνύει το δημιουργικό θάρρος και τη σημασία που έχει ένα σημαντικό κοινωνικό μήνυμα στην επικοινωνία.

Συνολικά, η καμπάνια της Lacta «Act for Love» τιμήθηκε με 12 βραβεία. Εκτός από τα παραπάνω έλαβε 1 Grand Ermis, 3 Gold και 2 Silver στην κατηγορία Digital, 1 Gold και 1 Bronze Ermis στην κατηγορία Advertising, 1 Silver κι 1 Bronze στην κατηγορία Branded Entertainment και 1 Silver Ermis στην κατηγορία PR.

«Είμαστε πολύ περήφανοι για τις τελευταίες διακρίσεις και ειδικά για το Creative Bravery Award, γιατί για άλλη μία φορά αποδείξαμε ότι μπορούμε να είμαστε και δημιουργικοί και γενναίοι, ένα παράδειγμα που ακολούθησαν πολλές μάρκες μετά από τη Lacta», δήλωσε η Αθηνά Ποπώφ, Marketing Manager Chocolate & Bakery Greece στη Mondelez International.