Μέσα από μια ολόκληρη εβδομάδα απονομών και webinars, ο θεσμός των Ermis Awards ανέδειξε για μια ακόμα χρονιά, τόσο τη δημιουργικότητα, την εφευρετικότητα και την αισθητική των agencies της ελληνικής αγοράς, όσο και την… τόλμη των διαφημιζόμενων!

Με μια «επαναστατική» τελετή απονομής ολοκληρώθηκαν την Πέμπτη 21 Οκτωβρίου τα «Ηρωικά» Ermis Awards 2021. Με ευφάνταστα μηνύματα όπως «Καλύτερα ενός bumper ελεύθερη ζωή, παρά 12 seconds cut down TVC», «Πι Αρ με φούντες», «Για τούτες τις καμπάνιες πολεμήσαμε!», «Στου κόσμου την καρδιά ρίξαμε ευθεία βολή, με το direct το κάμαμε χωρίς υπερβολή», η καμπάνια της φετινής διοργάνωσης της ΕΔΕΕ εμπνεύστηκε από την επέτειο των 200 χρόνων από την ελληνική επανάσταση και έβαλε στόχο να αναδείξει όλους τους ήρωες της ελληνικής διαφημιστικής αγοράς. Η φετινή καμπάνια Ermis φέρει την υπογραφή της Wunderman Thompson.

Η διοργάνωση προσαρμόστηκε στις συνθήκες και τις απαιτήσεις της εποχής και ακολούθησε έναν διαφορετικό δρόμο από τις καθιερωμένες live τελετές απονομής, με την ίδια όμως επιτυχία. Συγκεκριμένα, από τη Δευτέρα 18 έως την Πέμπτη 21 Οκτωβρίου, κάθε πρωί στις 11:00 ανακοινώνονταν virtually τα βραβεία Gold, Silver και Bronze των διαφόρων ενοτήτων, ενώ στις 21 Οκτωβρίου στις 17:00 πραγματοποιήθηκε live virtual event για την απονομή των Grand Ermis και των «of the Year» διακρίσεων στο venue Amalias36, παρουσία μόνο των νικητών. Την εκδήλωση επιμελήθηκε η 360o Event.

Παράλληλα, στο πλαίσιο της φετινής διοργάνωσης, πραγματοποιήθηκαν και 3 webinars με δωρεάν παρακολούθηση, με εισηγητές υψηλόβαθμα στελέχη agencies από το εξωτερικό. Συγκεκριμένα, στις 18 Οκτωβρίου, ο Steve Gladdis, Chief Strategy Officer της MediaCom EMEA, πραγματοποίησε webinar με τίτλο «A Culture Of Creativity: How to make sure innovation moves from brainstorm to execution» και στις 19 Οκτωβρίου, οι Daniel Bonner και Bas Korsten, Global Chief Creative Officers της Wunderman Thompson, μίλησαν για το «The Power of Ναι: The courage to say “yes” and the importance for brands», με συντονιστή τον Matt Gerber, Head of Strategic Planning στην Wunderman Thompson Athens. Στις 20 Οκτωβρίου, ο Catalin Dobre, Chief Creative Officer της McCann Worldgroup Romania, υλοποίησε webinar με τίτλο «Will brands still save the world? The importance of purpose driven creativity post-pandemic», με συντονίστρια τη Ναταλία Συμεωνίδου, Head of Strategy της McCann Worldgroup Greece.

Ρένα Νικολοπούλου

«Δημιουργικότητα, ενσυναίσθηση, θάρρος, χιούμορ και ανατροπή»
Την τελετή απονομής άνοιξε με χαιρετισμό της η Ρένα Νικολοπούλου, Πρόεδρος Οργανωτικής Επιτροπής Ermis Awards 2021, η οποία ανέφερε: «Τα Ermis Awards και φέτος, πέρα από την ευκαιρία να γιορτάσουμε το αποτέλεσμα των κόπων μας, έρχονται να μας θυμίσουν ότι στο επίκεντρο της δουλειάς μας είναι και θα είναι πάντα η δημιουργικότητα. Απέναντι σε κάθε αντιξοότητα, κρίση και πρόκληση, παραμένει σταθερή και αδιαπραγμάτευτη. Και αυτό το απέδειξαν τα 215 έργα finalists, τα 252 βραβεία, αλλά και συνολικά οι 1.410 συμμετοχές που υποβλήθηκαν, μετά από μια απρόσμενα δύσκολη διετία που μας δείχνουν ότι ο κλάδος έχει τη δημιουργικότητα στο DNA του και την ικανότητα να προσαρμόζεται και να εξελίσσεται.

Μανόλης Παπαπολύζος

Φέτος, οι δουλειές που αναδείχτηκαν είχαν δημιουργικότητα, ενσυναίσθηση, θάρρος, χιούμορ και ανατροπή και μέσα από τις δυσκολίες γίναμε ακόμα πιο εφευρετικοί και στοχευμένοι. Σε όλη την πορεία της διοργάνωσης δεν ήμασταν σίγουροι για το τι θα είχαμε να αντιμετωπίσουμε και ποιες θα ήταν τελικά οι συνθήκες, παρόλα αυτά δουλέψαμε σκληρά με δύο στόχους: Να αναδείξουμε τη δουλειά μας και να εμπνεύσουμε τους ανθρώπους μας. Εύχομαι πραγματικά το αποτέλεσμα να μας δικαιώσει και να πετύχαμε τους στόχους μας, να σας δώσουμε ενδιαφέρον περιεχόμενο».

Τη σκυτάλη πήρε ο Μανόλης Παπαπολύζος, Πρόεδρος της ΕΔΕΕ, ο οποίος στον σύντομο χαιρετισμό του ευχαρίστησε την αγορά για την εμπιστοσύνη που δείχνει στον θεσμό των Ermis Awards και επεσήμανε, μεταξύ άλλων, ότι τα Ermis έχουν κάτι διαφορετικό από άλλες διοργανώσεις, είναι αξιόπιστα και δίνονται αξιοκρατικά: «Είναι βραβεία τα οποία κερδίζονται, δεν χαρίζονται».

Τα 13 Grand Ermis
Συνολικά απονεμήθηκαν 13 Grand Ermis. Στην ενότητα AD Καταχωρίσεις τη σημαντική αυτή διάκριση απέσπασαν οι Cream / Rascal με το έργο «Καμπάνια του Κ**ου» για την Endless Earth της Ευρωχαρτική ΑΕΒΕ. Οι Cream / Rascal για «Το καλόχαρτο» της Endless Earth απέσπασαν τα Grand Ermis AD Διαφημιστικές Ταινίες, Grand Ermis Campaigns, Grand Ermis Digital και Grand Ermis Branded Entertainment & Content. Στην τελευταία αυτή ενότητα απονεμήθηκε και έτερο Grand, στην Ogilvy για το project «The Real Robokids» για την Cosmote. Το Grand Ermis AD Υπαίθριες Διαφημίσεις απονεμήθηκε στην Ogilvy για το «Δες την αγάπη – Art Installation» για τη Lacta της Mondelez και το Grand Ermis Branding & Design έλαβε η Beetroot για το ΔΕΗ Rebranding.

Η Ogilvy απέσπασε και το Grand Ermis Direct για το «Ένα μικρό, ελάχιστο ευχαριστώ» για την Aegean Airlines, ενώ το Grand Ermis Media δόθηκε στην Tempo OMD η οποία διακρίθηκε με το «Φουλ του άσσου με το Τik Τok!» για τα 2πλογεμιστά Παπαδοπούλου. Στην ενότητα Production, το Grand Ermis Παραγωγή Εκδηλώσεων απονεμήθηκε στην Yard για το «Aegean Airlines Airbus NEO 320 Revelation» της Aegean Airlines, το Grand Παραγωγή Μουσικής στην Bounce για το «Νέα Amita Motion Supermix» της Coca Cola HBC και το Grand Ermis Διαφημιστικών Ταινιών απονεμήθηκε στην Topcut Modiano με το «Proud» των Coffee Island.

Σωτήρης Παγώνας, Διευθύνων Σύμβουλος, Cream

Ad Agency Of The Year
«Σε τέτοιους καιρούς, η επικοινωνία πρέπει να γίνεται φάρος κανονικότητας»
«Η διάκρισή μας ως Agency of the Year 2021 μας δίνει χαρά και δύναμη για ακόμα καλύτερη δουλειά κι ακόμα περισσότερες διακρίσεις. Ήταν μια δύσκολη χρονιά και σε τέτοιους καιρούς η επικοινωνία και πρέπει να κλείνει δημιουργικά το μάτι στη ζωή και να γίνεται ένας φάρος κανονικότητας. Το σημαντικό είναι ότι το μοντέλο της διαφήμισης αλλάζει κι αυτή η επιτυχία μας το επιβεβαιώνει. Τα brand αναζητούν νέες, πιο έξυπνες και πιο ευέλικτες πηγές ενέργειας και εμείς οφείλουμε να προσαρμόσουμε αντίστοιχα τον τρόπο σκέψης και λειτουργίας μας. Μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους πελάτες που, τόσα χρόνια τώρα, εμπιστεύονται σε εμάς τις μάρκες τους και τολμούν να ονειρεύονται μαζί μας το αύριο. Κι ένα τεράστιο ευχαριστώ στους ανθρώπους μας, σε Cream και Rascal, που δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό, για να καταφέρνουμε να γιορτάζουμε κάθε μας δουλειά και κάθε διάκριση. Συνεχίζουμε δυνατά».

Direct Agency Of The Year, Digital Agency Of The Year, PR Agency Of The Year

Γιάννης Ευσταθιάδης, Πρόεδρος, Ogilvy

«Οι πολλές και ποικίλες βραβεύσεις σηματοδοτούν τη νέα εποχή της Ogilvy»
«Η μεγάλη επιτυχία και οι πρωτιές αποτελούν παράδοση για μας – ξεκινώντας από το πρώτο χρόνο της λειτουργίας της (τότε) Bold. Φέτος όμως έχει άλλο βάρος γιατί είμαστε πια μια ενιαία εταιρεία, η Ogilvy – και οι πολλές και ποικίλες βραβεύσεις σηματοδοτούν τη νέα εποχή αλλά και τον πολυφωνικό και πολυδιάστατο χαρακτήρα της. Όλα αυτά σε μια δύσκολη χρονιά λόγω πανδημίας, αλλά και ενός δύσκολου περιβάλλοντος λόγω δυνατού και επιτυχημένου ανταγωνισμού. Ένα μεγάλο μπράβο στους ανθρώπους μας και ένα μεγάλο ευχαριστώ στους πελάτες μας που με την έγκρισή τους είναι συνδημιουργοί της επιτυχίας».

Πάνος Σαμπράκος, Chief Creative Officer, Ogilvy

«Οι άνθρωποί μας κατάφεραν να δημιουργήσουν δουλειές με κοινωνικό impact»
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για ακόμα μια χρονιά βγήκαμε Agency of the Year στα Ermis Digital, στα Ermis Direct και στα Ermis PR, ενώ ήμασταν πρώτοι στην κατάταξη των Ermis Branded Entertainment & Content αλλά και πρώτοι σε αριθμό βραβείων σε όλη τη διοργάνωση. Είναι σημαντικό για εμάς, ότι καταφέραμε να κερδίσουμε χρυσά Ermis για ένα μεγάλο εύρος των πελατών μας, όπως την Aegean, την Cosmote, την Eurobank, την Hellmann’s, την Ikea και την Mondelez, και να πάρουμε 38 συνολικά βραβεία σε όλες σχεδόν τις ενότητες των Ermis Awards. Οι άνθρωποί μας, συνδυάζοντας το ταλέντο και τις ικανότητές τους σε όλους τους τομείς, κατάφεραν να δημιουργήσουν δουλειές με κοινωνικό impact, κερδίζοντας Grand Ermis τόσο για την Lacta στα Ermis Ad, όσο και για την Aegean στα Ermis Direct και την Cosmote στα Ermis Branded Entertainment & Content. Η επικοινωνία στις μέρες μας είναι πολυδιάστατη και χαιρόμαστε που και άλλες εταιρείες φέτος κατάφεραν να διακριθούν σε παραπάνω από μια ενότητες. Νομίζουμε πως έχει έρθει ο καιρός πια, τα Ermis Awards να αναγνωρίζουν και επίσημα, ένα Agency of the Year σε όλο το εύρος του Φεστιβάλ».

Νίκος Σύμπουρας, CEO, Tempo OMD

Media Agency οf The Year
«Η διάκριση αυτή είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς, αφοσίωσης στους στόχους των πελατών μας και διαρκούς αναζήτησης του extra mile»
«Το να φτάσεις ψηλά είναι δύσκολο. Το να παραμείνεις εκεί είναι δυο φορές πιο δύσκολο. Είμαστε λοιπόν πολύ υπερήφανοι για αυτήν τη διάκριση, που έρχεται για τέταρτη συνεχή χρονιά και είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς, αφοσίωσης στους στόχους των brands των πελατών μας και διαρκούς αναζήτησης του extra mile. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην υπέροχη ομάδα της Tempo OMD που συνεχώς εργάζεται για το καλύτερο, στους πελάτες μας που μας εμπιστεύονται και μας εμπνέουν καθημερινά και στα Μέσα και συνεργάτες μας που χωρίς τη συμμετοχή τους τίποτε δε θα μπορούσε να υλοποιηθεί. Τέλος, πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους και τις ανταγωνιστές εταιρείες που συμμετείχαν, για τις εξαιρετικές δουλειές και τις βραβεύσεις τους, σε μια χρονιά που μόνο όσοι εργάζονται σε Media Agency γνωρίζουν πόσο δύσκολη, απαιτητική και στρεσογόνος ήταν».

Μανώλης Φιλαΐτης, Πρόεδρος, Foss Productions

Film Production Company of the Year
«Το πάθος, το σθένος, η επιμονή, η υπομονή και η αγάπη για αυτό που κάνουμε επιβραβεύονται με τον καλύτερο τρόπο»
«Τα τελευταία 5 χρόνια του θεσμού των Ermis Awards η Foss Productions ανακηρύσσεται για 4η φορά, Film Production Company of The Year! Αυτό πλέον περίτρανα αποδεικνύει ότι είναι ένας ζωντανός Οργανισμός που διαθέτει καρδιά, στομάχι, μυαλό και συναισθήματα! Σε μια περίοδο με αντίξοες συνθήκες, το πάθος, το σθένος, η επιμονή, η υπομονή και η αγάπη για αυτό που κάνουμε επιβραβεύονται με τον καλύτερο τρόπο! Αξίζει ένα τεράστιο Ευχαριστώ στους υπέροχους ανθρώπους της Foss και ένα εξίσου τεράστιο Ευχαριστώ σε όλους τους πελάτες μας και στον καθένα ξεχωριστά για την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν!».

Εύα Οικονόμου, Head of Marketing, Ευρωχαρτική

Client Of The Year
«Έχουμε πολλές ιδέες και πάμε για άλλα!»
«Ο τίτλος “πελάτης της χρονιάς” δεν λέει κάτι μόνος του, δεν μπορεί παρά να έχει δίπλα του έναν συνεργάτη με πάθος, ενέργεια και ειλικρίνεια. Το πιστέψαμε ως Ευρωχαρτική και ευχαριστούμε από καρδιάς την Cream & Rascal team για την εμπειρία που ζήσαμε παρέα. Έχουμε πολλές ιδέες και πάμε για άλλα!»


Design Agency of The Year

«Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον όμιλο ΔΕΗ για τη δημιουργική ελευθερία»
«H τελετή απονομής των Ermis Awards έληξε με μία ευχάριστη έκπληξη, καθώς η ομάδα μας ανακηρύχθηκε Branding & Design Agency of The Year και επιπλέον κατάφερε να αποσπάσει και το Grand Ermis της ενότητας

Beetroot

για ένα από τα σημαντικότερα μέχρι σήμερα έργα μας: το rebranding του ομίλου ΔΕΗ. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον όμιλο ΔΕΗ για την εμπιστοσύνη που μας έδειξε και για τη δημιουργική ελευθερία που απολαύσαμε ώστε να μπορέσουμε να αναπτύξουμε ένα πλήρες σύστημα οπτικής επικοινωνίας με όλα τα απαραίτητα σχεδιαστικά εργαλεία που δίνουν λύσεις, ψηφιακές και αναλογικές, στην πληθώρα των αναγκών της νέας ενεργειακής εποχής. Τέλος, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την πολυσυλλεκτική ομάδα της κριτικής επιτροπής των Ermis Awards που και φέτος, μέσα σε ένα ιδιαίτερο και φορτισμένο κλίμα κατάφερε να φέρει εις πέρας έναν διαγωνισμό υψηλής ποιότητας, που αποτελεί ουσιώδη καταγραφή με θετικό κοινωνικό αντίκτυπο, αναπτύσσει συνεργασίες και προωθεί τη δημιουργική αριστεία».

Μαρίνα Βάλβη, Marketing Director, Aegean

BRAND OF THE YEAR
«Η βράβευση έχει αυτή τη χρονιά ιδιαίτερη σημασία»
«Σε μια δύσκολη περίοδο για τις αερομεταφορές και την εταιρεία μας, η βράβευση της Aegean, για μια ακόμη φορά ως Brand Of The Year, έχει αυτή τη χρονιά ιδιαίτερη σημασία και μας γεμίζει συγκίνηση και υπερηφάνεια. Από την αρχή της πανδημίας που επηρέασε τόσο έντονα την επιχειρησιακή μας δραστηριότητα, βασικό μας μέλημα ήταν να συνδράμουμε με όλη μας τη δύναμη στις προσπάθειες για τη στήριξη της χώρας μας. Και αυτή ήταν η κινητήριος δύναμη όσων εργάστηκαν πάνω στην πρωτοβουλία- καμπάνια “Ένα ελάχιστο ευχαριστώ”. Αυτή η διάκριση, ανήκει σε όλους τους ανθρώπους μας, που εργάζονται καθημερινά και υπό οποιεσδήποτε συνθήκες για να προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία ταξιδιού, αλλά και στην ομάδα της Οgilvy που μας στήριξε και σε αυτές τις στιγμές μας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ από όλους μας!»

Βαγγέλης Δαβιτίδης, Co-founder, Head of Creative, 4WiseMonkeys

«Δημιουργούμε “nowness” ιστορίες για τα brands βασισμένες σε always on φιλοσοφία»
«Στη 4 Wise Monkeys δεν πιστεύουμε στη δημιουργικότητα για τη δημιουργικότητα. Αλλά σε μια δημιουργικότητα που επικοινωνεί σωστά τις αξίες του Brand λέγοντας μια relevant στο κοινό ιστορία. Τότε ο κόσμος νοιώθει ότι δεν του πλασάρεις μια ακομα διαφήμιση, αλλά βλέπει το υλικό σου ως περιεχόμενο. Ζούμε σε μια κοινωνία πιο γρήγορη από ποτέ, πιο συνδεδεμένη από ποτέ, πιο «θορυβώδη» λόγω των social από ποτέ, πιο αξιακή από ποτέ. Σε αυτό το γεμάτο προκλήσεις περιβάλλον η “always on” φιλοσοφία της 4WiseMonkeys σαν agency δημιουργεί καμπάνιες που σπάνε το clutter και κάνει τον κόσμο να ασχολείται, να σχολιάζει, να μοιράζεται. Είμαι πολύ περήφανος για την ομάδα μας που κάθε χρόνο έχει δουλειές στο YouΤube Ads Leaderboard, έχει δουλειές στο Top10 των βραβείων κοινού στα Ermis, κάνει καμπάνιες που γίνονται όντως viral. Και είμαι ακόμα πιο περήφανος που το πετυχαίνουμε αυτό με σχετικά περιορισμένα μιντιακά budget. Για παράδειγμα όλες οι καμπάνιες που κάναμε για το DUO φέτος χρειάστηκαν ελάχιστη μιντιακή προώθηση για να γίνουν viral. Ούτε είχαν το budget φανταχτερών παραγωγών που θολώνουν το μάτι. Απαιτούνται πολύ γρηγορά δημιουργικά αντανακλαστικά από την πλευρά μας για να απαντάμε κάθε φορά σε αυτό που παίζει εκεί έξω. Και δεν αναφερομαι απλά σε ένα witty ποστάκι αλλά σε ολοκληρωμένες καμπάνιες. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα της Beiersdorf που ασπάζεται και εκείνη την αξία της always on φιλοσοφίας μας και μας επιτρέπουν να δημιουργήσουμε κατι περισσότερο από καμπάνιες, να δημιουργήσουμε relevant στο κοινό ιστορίες για το brand που θα ακουστούν, θα μοιραστούν, θα σχολιαστούν».

Μίκης Μοδιάνος, Διευθύνων Σύμβουλος και Αντιπρόεδρος, Topcut-Modiano

«Η δημιουργικότητα πρωτοστατεί σε όλα μας τα project»
«Οι φετινές διακρίσεις της Topcut-Modiano στα βραβεία Ermis, με την ταινία “Proud” της Coffee Island να λαμβάνει το Grand Production Award, επιβεβαιώνει μία σταθερή πορεία και μας δίνει τη χαρά να ευχαριστήσουμε τους συνεργάτες μας: Jungle, Ogilvy, Frank & Fame, RockCherry και Admine για την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν. Με συνολικά επτά βραβεία Παραγωγής για τους πελάτες: Coffee Island, Violife, Cosmote, Bwin, Chipita και Ήρων, αλλά και μέσα από ένα μεγάλο ταξίδι συνεργασιών, όπως με τον τρεις φορές βραβευμένο στις Κάννες σκηνοθέτη Rodrigo Valdes, τον οσκαρικό Διευθυντή Φωτογραφίας Φαίδωνα Παπαμιχαήλ και μία νέα συνεργασία με τη διαφημιστική VCCP Νέας Υόρκης, η Topcut-Modiano συνεχίζει να στοχεύει ψηλά, με τη δημιουργικότητα να πρωτοστατεί σε όλα της τα project».

Σήλια Πατσού, Marketing Manager Home & Hygiene SEE, Ελαΐς-Unilever Hellas

«Αποτέλεσμα εξαιρετικής συνεργασίας, αγάπης και αφοσίωσης στη μάρκα»
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και περήφανοι για τη φετινή μας επιτυχία! Η τρυφερή ταινία της Klinex – “Εγώ είμαι εδώ”, δημιουργήθηκε για να αναδείξει το “παρών” της μάρκας στις ανάγκες των παιδιών για υγιεινή προστασία και την τεράστια προσφορά της σε σχολεία όλης της Ελλάδας όλα αυτά τα χρόνια. Η ομάδα αγκάλιασε την ιδέα από την πρώτη στιγμή και της έδωσε ζωή με την πρωτοποριακή τεχνική χειροποίητων “muppets”, κερδίζοντας δικαίως 2 βραβεία στα Ermis Awards: Gold Ermis Production στην κατηγορία “ Έργα ειδικών Τεχνικών” & Bronze Ermis Production στην κατηγορία “Παραγωγή Διαφημιστικών”. Η αναγνώριση της δουλειάς μας στα Ermis Awards επιβραβεύει τον κόπο και την προσπάθεια όλων, ενώ είναι αποτέλεσμα εξαιρετικής συνεργασίας, αγάπης και αφοσίωσης στη μάρκα».

Μάριο Ιντζελέρ, Διευθύνων Σύμβουλος, Ανακύκλωση Συσκευών ΑΕ

«Εξαιρετική ηθική ανταμοιβή για μια τολμηρή ιδέα»
«Είναι μεγάλη τιμή η κατάκτηση τριών silver βραβείων για την καμπάνια “Για τον πλανήτη γινόμαστε ένα”! Είμαστε πολύ περήφανοι καθώς είναι μια εξαιρετική ηθική ανταμοιβή για την τολμηρή ιδέα, με την οποία επικοινωνήσαμε το μήνυμα μας. Πρόκειται για μια καμπάνια ανατρεπτική, καθώς ενώνει γνωστά brands στον χώρο της λιανικής, που πωλούν ηλεκτρικό και ηλεκτρονικό εξοπλισμό και παρακάμπτοντας τον ανταγωνισμό, αναγνωρίζουν τη συμβολή όλων στην ανακύκλωση συσκευών. Με αυτόν τον τρόπο εκπαιδεύουμε τους καταναλωτές για το πού μπορούν να ανακυκλώνουν ηλεκτρικές συσκευές και λάμπες. Με αφορμή αυτή τη διάκριση, θέλουμε να ευχαριστήσουμε τη Soho Square για τη σημαντική συμβολή της στη δύσκολη υλοποίηση της καμπάνιας. Ενώ πάνω από όλα θέλουμε να ευχαριστήσουμε τις συνεργαζόμενες λιανεμπορικές αλυσίδες, καθώς και τα χιλιάδες ανεξάρτητα καταστήματα, που λειτουργούν ως σημεία συλλογής για την Ανακύκλωση Συσκευών».

Τα… ηρωικά fillers!
Όπως πάντα, οι ανακοινώσεις των νικητών συνοδεύτηκαν και από… απολαυστικά και έξυπνα fillers! Το filler της ενότητας PR επιμελήθηκε η Aια Relate, της ενότητας Direct οι Soho Square Athens και Picky Productions, της ενότητας Production οι The Newtons Laboratory και Filmiki, το Media οι Ogilvy και Foss Production, το filler Branded Entertainment & Content επιμελήθηκαν οι McCann και Topcut Modiano και το Ad Καταχωρίσεις οι Wunderman Thompson και Magikon. Τo filler Ad Υπαίθριες Διαφημίσεις επιμελήθηκαν οι Cream/Rascal και Topcut Modiano, της ενότητας Branding & Design οι Attp και BrightShoe, το Digital οι 4 Wise Monkeys και White Room και το filler Ad (Διαφημιστικές Ταινίες) υπέγραψαν οι Tribe και Stefi & Lynx.

Cream, Rascal Ermis Party
Τα στελέχη των Cream, Rascal δεν έχασαν χρόνο και γιόρτασαν τις φετινές διακρίσεις τους στον θεσμό με ένα μεγάλο Ermis Party στο Hotel Ermou, το βράδυ της 21ης Οκτωβρίου. Σε άκρως χαρούμενο κλίμα, το agency προσκάλεσε τα στελέχη του, τους πελάτες και συνεργάτες του, καθώς στελέχη της ευρύτερης αγοράς, να γιορτάσουν όλοι μαζί, να χαλαρώσουν, να διασκεδάσουν και να χορέψουν!