Mε τεχνολογικό συνεργάτη τη Mobile Technology.
Η Metro ABEE υλοποίησε ένα νέο έργο διεθνών προδιαγραφών, για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των εσωτερικών της διαδικασιών και την αναβάθμιση του customer service που παρέχει στους πελάτες της. Μέσω της ενδοεπιχειρησιακής εφαρμογής, MyPosto, οι εργαζόμενοι στα τμήματα τυροκομικών, κρεατικών και μαναβικής βρίσκουν συγκεντρωμένες όλες τις πληροφορίες και ενημερώσεις που χρειάζονται, ενώ επιπρόσθετα μπορούν να επικοινωνούν με τα τμήματα της εταιρείας που συνεργάζονται, χωρίς διαμεσολαβήσεις και καθυστερήσεις.
Η εύχρηστη εφαρμογή προσομοιάζει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διασφαλίζει τη διαφάνεια στη διάχυση της πληροφορίας. Επιτρέπει την άμεση και εξατομικευμένη ενημέρωση ανά χρήστη και τμήμα, καθώς περιλαμβάνει τα καθημερινά τους καθήκοντα σε μορφή checklist, τις προγραμματισμένες παραλαβές που αφορούν το υποκατάστημά τους, αναλυτικές πληροφορίες για τα προϊόντα που διαθέτουν προς πώληση με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών κ.ά. Για την υλοποίηση του έργου, η Mobile Technology ανέλαβε να εξοπλίσει το προσωπικό των MyMarket και Metro Cash & Carry με ανθεκτικά και εργονομικά tablet.