Η Groupama Ασφαλιστική συνεργάζεται με την Cognity για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των διαδικασιών Εξυπηρέτησης Πελατών, Πωλήσεων και Μάρκετινγκ για όλους τους ασφαλιστικούς κλάδους.

Η Cognity προσάρμοσε τη λύση CRM Salesforce στις ανάγκες της Groupama, υλοποιώντας το Salesforce Insurance Contact Center, το οποίο παρέχει μια ολοκληρωμένη εικόνα του πελάτη (Customer 360) και βελτιστοποιεί τις λειτουργίες του Contact Center και των υπόλοιπων τμημάτων, που έρχονται σε επαφή με πελάτες. Η Cognity επιλέχθηκε για το έργο μέσω διαδικασίας RFP.

Όπως δήλωσε ο Χρήστος Κάτσιος, Διευθύνων Σύμβουλος της Groupama Ασφαλιστική: «Οραματιστήκαμε έναν ψηφιακό μετασχηματισμό που θα κάνει τη διαφορά στην εμπειρία του πελάτη και για αυτό επιλέξαμε το διεθνώς κορυφαίο CRM της Salesforce και την Cognity για την υλοποίηση αυτού του απαιτητικού έργου. Η συνεργασία μας ήταν άριστη και, παρά το πολύ πιεστικό χρονοδιάγραμμα, επιτύχαμε πολύ καλά αποτελέσματα στην εξυπηρέτηση πελατών, μειώνοντας παράλληλα τα κόστη».