Ένα νέο εργαλείο για την αύξηση του creative digital performance λάνσαρε η MediaCom. Σύμφωνα με τους δημιουργούς του, το σύστημα Creative Analytics χρησιμοποιεί data σχετικά με το πώς οι χρήστες ανταποκρίνονται στο δημιουργικό κομμάτι των διαφημίσεων, προκειμένου να βοηθήσει τους πελάτες να λάβουν ενημερωμένες αποφάσεις σε επίπεδο creative και media για programmatic display, search, social και video καμπάνιες.

Διαθέτει σειρά λειτουργιών με στόχο τη βελτίωση των δημιουργικών layouts για display ads, προτείνοντας δημιουργικές περιοχές που θα ενισχύσουν το engagement και προβλέποντας την επιτυχία της καμπάνιας. Στο πλαίσιο της νέας λύσης, θα προσφέρεται ο νέος «συναισθηματικός» ΑΙ αλγόριθμος «Daivid», που θα τροφοδοτεί το κεντρικό σύστημα με data σχετικά με την προσοχή και τη συναισθηματική ανταπόκριση.

Χρησιμοποιεί facial coding, eye tracking, machine learning, computer vision και «emotional categorization». Το νέο εργαλείο έχει δοκιμαστεί ήδη από πελάτες της MediaCom και αναμένεται να υιοθετηθεί και από τα υπόλοιπα agencies του WPP.

(Πηγή: Campaign)