Ηλεκτρονική απάτη, επανασύνδεση και λειτουργικές δαπάνες

Στις προκλήσεις που φέρνει για τις εταιρείες η εκτεταμένη τηλεργασία εστιάζει έρευνα της Xerox, σύμφωνα με την οποία το 40% των επιχειρήσεων από το lockdown του Μαρτίου και έπειτα, και ενόψει νέου lockdown, έχουν πραγματοποιήσει τις σχετικές τεχνολογικές προσαρμογές και σχεδιάζουν νέες επενδύσεις, ώστε να μετριάσουν τον κίνδυνο του δεύτερου κύματος της πανδημίας ή άλλης μελλοντικής κρίσης, και να αυξήσουν την αποτελεσματικότητά τους.

Αναδείχθηκε η αύξηση της ηλεκτρονικής απάτης (phishing) μέσω περιεχομένου σχετικού με τον Covid-19, με τη Google να συγκεντρώνει τον Απρίλιο, πάνω από 18 εκατ. κακόβουλα προγράμματα και emails σχετικά. Επιπλέον, η επανασύνδεση φορητών συσκευών στο δίκτυο των εταιρειών με την επιστροφή στο γραφείο, ενδέχεται να εισαγάγει κακόβουλο λογισμικό στο σύστημά τους. Τέλος, αν και σε τηλεργασία, το 47% των εργαζομένων δεν έχουν πρόσβαση σε οικιακό εκτυπωτή με τις εταιρείες να προμηθεύουν εξοπλισμό στο προσωπικό τους.