Τα brands υποστηρίζουν ότι τα Πλαίσια Υπεύθυνου Marketing είναι πιο σημαντικά, παρά ποτέ, ωστόσο η κάλυψη όλων των βασικών ζητημάτων παραμένει αποσπασματική. Στο συγκεκριμένο συμπέρασμα καταλήγει έρευνα της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων (WFA).

Η έρευνα της WFA διαπιστώνει ότι το 88% των μεγάλων εταιρειών έχουν Πλαίσιο Υπεύθυνου Marketing, αλλά σπάνια καλύπτουν όλους τους τομείς προτεραιοτήτων, οι οποίοι είναι οι ακόλουθοι: marketing και παιδιά, influencer marketing, ηθική δεδομένων, διαφορετικότητα και συμπερίληψη, υπεύθυνα Μέσα και περιβαλλοντική βιωσιμότητα.

Ενώ το 87% δηλώνει ότι αναγνωρίζει την κρισιμότητά τους, μόνο το 47% συνδέει το Πλαίσιο του με τους στόχους ESG. Επιπλέον, οι περιοχές που καλύπτονται σε μεγαλύτερο βαθμό είναι τα marketing και παιδιά (83%) και influencer marketing (75%). Ο τομέας με τη μικρότερη κάλυψη είναι αυτός της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας (65%).

Βασικοί τομείς προτεραιοτήτων σε επέκταση της κάλυψης την επόμενη χρονιά είναι η περιβαλλοντική βιωσιμότητα (69%), η διαφορετικότητα, η ισότητα και η συμπερίληψη (61%), και τα υπεύθυνα Μέσα και η ιδιωτικότητα και η ηθική των δεδομένων (και τα δύο 58%). Αυτοί του είδους τα πλαίσια είναι σημαντικά στο να εξασφαλίζουν ότι οι ομάδες Marketing έχουν ξεκάθαρη καθοδήγηση στην ευθυγράμμιση των ενεργειών τους με τις ταχέως εξελισσόμενες καταναλωτικές και κοινωνικές προσδοκίες.

Για παράδειγμα, το 68% των brands θίγει το greenwashing στους marketing κώδικές τους, το 75% ασχολείται με τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη και το 79% επιβάλλει κανόνες παρόμοιους με το GDPR, ακόμα κι αν δεν υπάρχει νομική υποχρέωση. Οι μισοί εκ των ερωτηθέντων ασπάζονται την ευκαιρία να μεταφράσουν ευρύτερους στόχους ESG σε ενέργειες marketing μέσω των Πλαισίων.

Επιπλέον, οι συμμετέχοντες εντοπίζουν την πρόκληση της μέτρησης της συμμόρφωσης. Λιγότεροι από τους μισούς έχουν στη διάθεσή τους μετρήσεις για να αξιολογήσουν τη συμμόρφωση με τα Πλαίσια. Τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας βασίζονται στις απαντήσεις 51 συμμετεχόντων, το ένα τρίτο εκ των οποίων κατέχουν τη θέση global CMO, από 38 εταιρείες, ενώ αντιπροσωπεύουν περίπου 95 δισ. δολάρια στην παγκόσμια δαπάνη marketing. Οι απαντήσεις τους συλλέχθηκαν τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο 2023.

«Τα αποτελέσματα της έρευνας υπογραμμίζουν πόσο σημαντικό είναι για όλους τους marketers να αρχίσουν να χτίζουν τα Πλαίσια που θα καθοδηγούν τη συμπεριφορά τους σε αυτούς τους έξι κρίσιμους τομείς», δήλωσε ο Stephan Loerke, CEO της WFA. Η WFA αυτό το διάστημα συνεργάζεται με CMOs και ανώτερα στελέχη για την ανάπτυξη ενός προτύπου για το Πλαίσιο Υπεύθυνου Marketing, το οποίο καλύπτει και τους έξι βασικούς τομείς.