Ενόψει του τελικού του UEFA Champions League στο Πόρτο, το Σάββατο 29 Μαΐου, και με αφορμή τα 27 χρόνια συνεργασίας με τον θεσμό, η Mastercard πραγματοποίησε έρευνα με τίτλο «Football Fandom», σε συνεργασία με τον προπονητή και Mastercard Ambassador, Jose Mourinho. Το 90% από τους 12.000 συμμετέχοντες απάντησε ότι η αλληλεπίδρασή τους με τους παίκτες των ομάδων τους, κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, λειτουργεί ευεργετικά στην απόδοση τους, το 86% ότι η συλλογική εμπειρία υποστήριξής τους δημιουργεί πιο αισιόδοξη καθημερινότητα, ενώ το 60% ότι τα συναισθήματα που βιώνει αποτελούν προετοιμασία για τα καθημερινά προβλήματα. Επιπλέον, η Mastercard εγκαινιάζει για τους θεατές μια σειρά ψηφιακών εμπειριών, με στόχο να τους φέρει πιο κοντά στον αγώνα. Τα παιδιά, τα οποία θα συνοδεύσουν τους παίκτες, θα τους συναντήσουν εικονικά, ενώ, για τους φιλάθλους, θα διοργανωθούν ψηφιακές εκδηλώσεις με τους Clarence Seedorf, Kaka και Jose Mourinho.