Θετικοί οι καταναλωτές σε brands που χρησιμοποιούν queer άτομα σε διαφημίσεις.

Ενόψει της διοργάνωσης του Pride, η Procter and Gamble έφερε στο προσκήνιο την ανάγκη αύξησης της παρουσίας των LGBT+ ατόμων στη διαφήμιση και λάνσαρε μια νέα ταινία που υπενθυμίζει ότι υπάρχει ακόμα μεγάλο περιθώριο βελτίωσης. Πρόκειται για την τελευταία της σειράς ταινιών της εταιρείας στο Great Big Story του CNN, με τη συμμετοχή ανθρώπων της LGBT+ κοινότητας να μιλούν για τη σημασία της εκπροσώπησής τους στα ΜΜΕ. Επιπλέον, η P&G δημοσιοποίησε τα ευρήματα της πρώτης της έρευνας με θέμα τη συμπερίληψη της LGBT+ κοινότητας στη διαφήμιση και τα media.

Η έρευνα διεξήχθη το διάστημα Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2019, με τη συμμετοχή μη-LGBT+ Αμερικανών πολιτών, διερευνώντας πώς αντιμετωπίζουν την παρουσία της κοινότητας στην τηλεόραση, τον κινηματογράφο και τις διαφημίσεις. Σύμφωνα με τη μελέτη, οι καταναλωτές που εκτίθενται σε περιεχόμενο όπου συμμετέχουν queer άτομα, είναι πιο πιθανό να υποστηρίζουν τα αιτήματά τους, και να νιώθουν πιο άνετα μαζί τους στην καθημερινότητά τους. Παράλληλα, οι συμμετέχοντες συνολικά είχαν θετική εικόνα για τα brands που εντάσσουν στις διαφημίσεις τους queer άτομα, με το 80% να θεωρεί ότι έτσι οι μάρκες παίρνουν θέση για τη σημασία της αναγνώρισής τους.
(Πηγή: TheDrum)