Η KPMG στην Ελλάδα γνωστοποίησε τη διεξαγωγή της έρευνας «Οι παροχές που δίνουν αξία», στην οποία μπορούν να συμμετάσχουν εργαζόμενοι και εργοδότες διαμορφώνοντας το «αύριο» των εργασιακών σχέσεων.
Στόχος της ερευνητικής αυτής πρωτοβουλίας είναι η εις βάθος κατανόηση των προτιμήσεων των εργαζομένων και των στρατηγικών επιλογών των εργοδοτών, με σκοπό τη βελτίωση της εργασιακής εμπειρίας και τη μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας.
Η σημασία των στοχευμένων παροχών είναι πλέον καθοριστική για την προσέλκυση και τη διατήρηση ταλαντούχου ανθρώπινου δυναμικού, ενισχύοντας παράλληλα την αφοσίωση και την παραγωγικότητα.
Τα αποτελέσματα της έρευνας θα αποτελέσουν έναν σημαντικό οδηγό για τη χάραξη στρατηγικών που προάγουν τη δημιουργία ενός πιο ελκυστικού και ανταγωνιστικού πλαισίου παροχών, το οποίο ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς εργασίας.