Από τη WPP με τη συνεργασία της Microsoft Advertising

[ΛονδΙνο] Με το εν λόγω εγχείρημα θα καταπιαστούν τα agencies της WPP, ενώ θα συμμετάσχει και η Microsoft Advertising. “Οι marketers δαπανούν δισεκατομμύρια στο search engine marketing”, τόνισε ο David Sable, Vice Chairman & COO της Wunderman,  και συνέχισε: “πιστεύουμε ότι ήρθε η ώρα να κατανοήσουμε καλύτερα πώς διαφέρει η αναζήτηση στο “χτίσιμο” των brands από τα παραδοσιακά μέσα”. Εξέφρασε δε την ελπίδα ότι η έρευνα θα “ρίξει φως” στο ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει το sem στο “χτίσιμο” ενός brand και την αύξηση του μεριδίου του.

Τα σημεία στα οποία θα δώσει έμφαση η έρευνα είναι: η συσχέτιση μεταξύ της αναγνωρισιμότητας ενός brand και της αποτελεσματικότητας της έρευνας, με ποιο τρόπο διαμορφώνουν οι μηχανές αναζήτησης την καταναλωτική συμπεριφορά, πώς επιδρά το social marketing την αναζήτηση για brands και η σχέση ανάμεσα στο paid search και την ανάπτυξη ενός brand. Όσο για το πότε θα αποκαλυφτούν τα ευρήματα, τα πρώτα στοιχεία αναμένεται να δημοσιευτούν στα τέλη Σεπτεμβρίου.