Πρόσφατη έρευνα του Wisdrop αξιολόγησε διάσημες προσωπικότητες στην Ελλάδα, οι οποίες είναι ή θα μπορούσαν να είναι πρεσβευτές μαρκών. Η λίστα περιείχε γνωστούς τηλεπαρουσιαστές, τραγουδιστές, αθλητές, chef, ηθοποιούς, δημοσιογράφους και bloggers. Εκτός από τη μέτρηση της φήμης, η έρευνα εστίασε στα συναισθήματα, καθώς και στους αυθόρμητους συνειρμούς που προκαλεί κάθε μια από αυτές τις προσωπικότητες.

Η Γεωργία Κόρμπου, Head of Business Development της Braincandy, δήλωσε σχετικά: «Συνειδητοποιήσαμε πόσο δύσκολο είναι για τα brands σήμερα, να επιλέξουν πρεσβευτές, με κριτήρια πέρα από τον αριθμό των followers στα κοινωνικά δίκτυα. Θέλαμε να βοηθήσουμε τους συνδρομητές μας να μειώσουν το ρίσκο για την εικόνα του brand τους μακροπρόθεσμα και να αξιολογήσουν τις εναλλακτικές τους με πιο αξιόπιστα και στρατηγικά στοιχεία». Περισσότερα στοιχεία για την έρευνα είναι διαθέσιμα στο site της Braincandy.