Ήδη από το τέλος της περσινής χρονιάς, η Mindshare λάνσαρε consultancy, με αντικείμενο τη συμβουλευτική των πελατών στο διευρυνόμενο πεδίο της φωνής. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι τα agencies αρχίζουν να διαγκωνίζονται για την εδραίωσή τους στο πεδίο αυτό, με δεδομένη την ταχύτατη υιοθέτηση της φωνητικής τεχνολογίας. Σύμφωνα με τη Deloitte, η παγκόσμια αγορά των smart speakers θα ενισχυθεί κατά 63% το 2019, ενώ έρευνα της MarketsandMarkets δείχνει ότι η βιομηχανία θα αναπτυχθεί από τα 1,57 δισ. δολάρια το 2017 στα 11,79 δισ. το 2023.

Υπάρχει ωστόσο αρκετή ζήτηση για ένα dedicated agency; Μελέτη της DAX αποκαλύπτει ότι το 85% των marketers αυξάνουν τους προϋπολογισμούς που προορίζονται για το digital audio, συμπεριλαμβανομένων των smart speakers, όπως τα Amazon Alexa και Google Home. Παράλληλα, σύμφωνα με έρευνα των Xaxis και IAB Europe, το 60% των marketers θεωρεί ότι είναι ευκαιρία να αυξήσει το programmatic audio spend, σε μία στιγμή κατά την οποία περίπου το 80% επενδύει λιγότερο από το 10% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης σε audio και το 41% δεν διαθέτει καθόλου budget σε programmatic audio.

«Τα υψηλά επίπεδα engagement, το brand-safe περιβάλλον και η ευκολία στο programmatic το καθιστούν εξαιρετικά ελκυστικό κανάλι για τα brands», σχολίασε σχετικά ο Daniel Knapp, Chief Economist του IAB Europe. Από την πλευρά του, ο Jim Cridlin, Global Head Of Innovation and Partnership της Mindshare ανέφερε χαρακτηριστικά: «Θεωρούμε ότι το πρώτο brand που παραγγέλνεις από το Alexa, μπορεί να σημαίνει και την τελευταία φορά που επιλέγεις brand».
(Πηγή: TheDrum)