Στο Fashion Next- The CEO Edition, 15 ηγέτες σημαντικών παικτών του Fashion & Beauty industry, αρθρογραφούν αποκλειστικά για τις σημαντικότερες τάσεις του 2019 και εξηγούν πώς αυτές θα διαμορφώσουν τη δική τους στρατηγική. Συγκεκριμένα, η θεματολογία αναπτύσσεται σε τρεις βασικούς άξονες: Ποιες είναι οι σημαντικότερες τάσεις που θα διαμορφώσουν το Fashion & Beauty industry το 2019; Πώς θα τις ενσωματώσουν στη στρατηγική τους μεγάλοι παίκτες της αγοράς;

Πώς διαμορφώνονται οι επενδύσεις του fashion & beauty industry το 2019 σε τομείς, όπως, Digital και Social Media, Marketing- Επικοινωνία, eCommerce, Νέα Retail Concepts, CSR/ Sustainability, Customer Experience, Events & Experiential. Στην έκδοση αρθρογραφούν οι Κώστας Αλεξίου, Διευθύνων Σύμβουλος, Altex, Ναταλί Βαγιωνή, CEO, Fresh Line, Νάντια Νικητέα-Θεοχαράκη, Founder & CEO, KoolFly, Λέανδρος Καρακατσάνης, Πρόεδρος ΔΣ και Διευθύνων Σύμβουλος, Cream Team, Μαρία Κοράλη, General Manager Επαγγελματικού Κλάδου, L’Oreal Hellas, Αλεξία Κωτσή, Co-Founder & CEO, Funkmartini, Θάνος Μακρής, Υποδιευθυντής, Athens Metro Mall, Κωνσταντίνος Μαρινάκης, Διευθύνων Σύμβουλος, Oriflame, Νίκος Μεταξωτός, CEO, Symmetria, Λεωνίδας Μονέδας, CEO, Mat Fashion, Ελευθερία Νίκα, Διευθύντρια, River West, Κωνσταντίνος Παπαλεξανδρής, Country manager – Greece / Area Manager Cyprus – Albania – Kosovo, NAOS Skincare, Ποθητός Στασινόπουλος, CEO, Alouette, Τίμος Χαϊκάλης, General Manager, Zakcret και Sandrine Galparoli, Country Manager for Greece, Cyprus & Bulgaria, H&M.