Το ίδιο θα κάνει και στο 2nd Google Marketing Conference, το οποίο διοργανώνεται στις 3 Ιουλίου από το Marketing Week με την υποστήριξη της Google. Εκεί, στηριζόμενη στην πολυετή εμπειρία της, η αμερικανίδα Data Scientist θα παραθέσει τις 7 πιο σημαντικές ερωτήσεις που θα πρέπει να κάνουμε αναφορικά με το Google Analytics και θα εξηγήσει πώς να βρίσκουμε τις σωστές απαντήσεις και πώς να εντοπίζουμε τα ψεγάδια που συχνά καταστούν αναξιόπιστο ένα report.

Αν και θα καταπιαστεί με μερικές ζόρικες τεχνικές προκλήσεις, η Annie δηλώνει ότι «θα τις εξηγήσω με τέτοιο τρόπο ώστε ακόμα και ένας αρχάριος θα είναι σε θέση να αποκομίσει αξία. Επιστρέφοντας, λοιπόν, στο γραφείο σας, θα έχετε γεμίσει τo μπλοκάκι σας με πρακτικές στρατηγικές για άμεση υλοποίηση». Στο 2nd Google Marketing Conference θα συμμετάσχουν περισσότεροι από 10 καταξιωμένοι practitioners από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Περισσότερα για τους ομιλητές και τη θεματολογία του συνεδρίου, διατίθενται στο www.googlemarketingconference.gr.