Το 1ο Omnichannel Retail Conference πραγματοποιείται για πρώτη φορά από την Boussias Events με κεντρικό θέμα «Achieving Balance in the Omnichannel Experience», την Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου.
Η αγοραστική συμπεριφορά και οι προσδοκίες των Shopper για μια ενοποιημένη εμπειρία αγορών (unified omnichannel experience) δημιουργούν νέες δυναμικές στη σχέση μεταξύ Retailers και Brands. Μια δυναμική σχέση, η οποία άλλοτε είναι συνεργατική και άλλοτε ανταγωνιστική, αλλά πάντα επικεντρωμένη στην εμπειρία του Shopper.
Στην εποχή μας, για να επιτύχουν τους στόχους τους, τόσο οι Retailers όσο και τα Brands, χρειάζεται να εκσυγχρονίζουν τη σχέση τους, αξιοποιώντας παράλληλα την Τεχνολογία και την Τεχνητή Νοημοσύνη, στο πλαίσιο μιας κοινής omnichannel στρατηγικής.
Το συνέδριο, με την αρωγή διεθνών και local experts, θα επιχειρήσει να σχεδιάσει έναν οδικό χάρτη, ο οποίος θα παρουσιάζει με πρακτικά βήματα τις σύγχρονες omnichannel retail στρατηγικές που οδηγούν στην επιτυχία. Περισσότερα για το συνέδριο στo www.omnichannel-retail.gr, ενώ ισχύει και super early bird μέχρι τις 29 Σεπτεμβρίου.