Αύξηση στην τηλεθέαση κατά 56% σημείωσε η streaming TV στην Αμερική στο δεύτερο εξάμηνο του 2024 σύμφωνα με στοιχεία της Samba TV, την ίδια ώρα που η «παραδοσιακή» τηλεόραση σημείωσε αύξηση τηλεθέασης κατά 8%. Το δεύτερο εξάμηνο, το 43% των συνολικών συνδρομητών των streaming πλατφορμών επέλεξε ένα πρόγραμμα που υποστηρίζεται από διαφημίσεις. Μάλιστα, οι χρήστες ακυρώνουν τακτικά και επανεγγράφονται καθώς αντιμετωπίζουν τις υπηρεσίες ροής σαν εποχιακές αγορές.
Συγκεκριμένα θεάματα, όπως πχ, ο αγώνας Jake Paul εναντίον Mike Tyson, μπορούν να επαναφέρουν τους θεατές στις πλατφόρμες μετά την ακύρωση. Αναφορικά με τις διαφημίσεις, τα μισά από τα νοικοκυριά παραδοσιακής τηλεόρασης «βομβαρδίζονται» με σχεδόν 150 διαφημίσεις την ημέρα ενώ τα άλλα μισά βλέπουν μόλις 10, σύμφωνα με τη μελέτη ενώ τα νοικοκυριά υψηλού εισοδήματος βλέπουν 12-15 λιγότερες διαφημίσεις την ημέρα.
Η ίδια μελέτη αναφέρει, πως με τις πλατφόρμες, οι διαφημιστές μπορούν να προσεγγίσουν αυτά τα νοικοκυριά καθώς προτιμούν τα πλατφόρμες από την παραδοσιακή τηλεόραση. Η μελέτη καταλήγει, πως καθώς το κοινό στρέφεται ολοένα και περισσότερο σε πλατφόρμες streaming, το ίδιο θα πρέπει να κάνει και η διαφημιστική αγορά τηρώντας τις αναλογίες με την «παραδοσιακή» τηλεόραση.
(Πηγή: WARC)