Η Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού της Lidl Ελλάς ξεχώρισε στα φετινά Content Marketing Awards, κατακτώντας συνολικά 7 βραβεία. Συγκεκριμένα απέσπασε 2 Gold βραβεία στις κατηγορίες «Best Content Strategy for Employees» και «Best User Generated Content» για το πρόγραμμα Lidlwood, που ενώνει το #teamLidl από κάθε γωνιά της Ελλάδας.

Έλαβε, επίσης, Gold βραβείο στην κατηγορία «Best Use of LinkedIn for Content Marketing» για τη δημιουργία περιεχομένου για το LinkedIn. Δύο ήταν τα Silver βραβεία, στην κατηγορία «Best Content Strategy for Employees» για την καμπάνια «Οι άνθρωποι πίσω από το Νώμα» και στην κατηγορία «Best Content Marketing Program | Other» για τη στρατηγική δημιουργίας περιεχομένου στο Employer Branding.

Και δύο ακόμα Bronze βραβεία στην κατηγορία «Best Content Strategy for Employees» για τη καμπάνια Top Employer 2022 και στην κατηγορία «Best Multi-Channel Content Strategy» για το πρώτο πρόγραμμα διττής εκπαίδευσης για το λιανεμπόριο στην Ελλάδα, Lidl Up: Learn & Work.