Τις προοπτικές, τη δυναμική και τους άξονες στρατηγικής ανάπτυξης της «νέας ΕΨΑ» παρουσίασαν νωρίτερα σήμερα, σε ειδική εκδήλωση, o Πρόεδρος του Επενδυτικού Ταμείου SMERemediumCap, Νίκος Καραμούζης και ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΨΑ, Τάκης Πέρκιζας. Σημαντικό κομμάτι στο οποίο εστιάζει η εταιρεία, μεταξύ άλλων, είναι η νέα εικόνα και η επικοινωνία της. Συγκεκριμένα, τα προϊόντα της ΕΨΑ κυκλοφορούν πλέον σε ανανεωμένες συσκευασίες, τον σχεδιασμό των οποίων επιμελήθηκε η Garamond, ενώ στον «αέρα» βρίσκεται και η νέα 360° καμπάνια της εταιρείας, με την υπογραφή της Frank&Fame.

Η καμπάνια, σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, digital και social media, επανασυστήνει την ΕΨΑ ως ενήλικο, ελληνικό, premium προϊόν που φέρνει «μικρές καθημερινές ανατροπές». Επίσης, η ΕΨΑ λανσάρει και τέσσερις νέες γεύσεις, τις Πορτοκάλι Cola, Yuzu Cola, Πορτοκάλι με Γιασεμί και Λεμόνι με Ιβίσκο. Όπως ανέφερε ο Τάκης Πέρκιζας για τη «νέα ΕΨΑ», «παίρνουμε ένα κόσμημα και το πάμε ακόμα πιο ψηλά», επισημαίνοντας ότι στόχοι της εταιρείας είναι τα προϊόντα της να βρίσκονται σύντομα σε όλη την Ελλάδα, καθώς και να ενισχυθεί το brand awareness: «Στόχος μας είναι η ΕΨΑ στα επόμενα χρόνια να ανατρέψει τα δεδομένα και να κατακτήσει μια από τις ηγετικές θέσεις μεταξύ των ελληνικών εταιρειών του κλάδου».

Ο ίδιος παρουσίασε τους πέντε στρατηγικούς πυλώνες στους οποίους εστιάζει η εταιρεία: Την καλύτερη απόδοση παραγωγής και αλυσίδας τροφοδοσίας, την Αναγέννηση του brand, την Πανελλαδική επέκταση και Αναβάθμιση της παρουσίας στα σημεία πώλησης, τη Μεγιστοποίηση ευκαιριών και Ανάπτυξη Εξαγωγών και την Επένδυση στους ανθρώπους και σε συστήματα. Από την πλευρά του, ο Ν. Καραμούζης δήλωσε μεταξύ άλλων: «Δίνουμε μεγάλη έμφαση στην επένδυσή μας στην ΕΨΑ, μια εμβληματική, ιστορική εταιρεία συνυφασμένη με την προϊοντική ποιότητα και τη διαχρονική εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Εκτιμούμε ότι, με την ενίσχυση της εταιρείας με κεφάλαια και ρευστότητα, την αξιοποίηση της τεχνογνωσίας που διαθέτει και την υλοποίηση ενός φιλόδοξου μεσοπρόθεσμου σχεδίου ανάπτυξης εργασιών που έχουμε εκπονήσει, η ΕΨΑ έχει μεγάλες δυνατότητες υγιούς ανάπτυξης εργασιών, τόσο στην ελληνική όσο και στις διεθνείς αγορές».