Βρέθηκε στο 30% το γ΄ τρίμηνο, έναντι του -65% του προηγούμενου τριμήνου

Στη σταδιακή επαναφορά του marketing spend στα προ πανδημίας επίπεδα προχωρά η Coca-Cola, μετά το moratorium που επέβαλε στις αρχές του έτους, ωστόσο, παραδέχτηκε ότι παρέμεινε σε χαμηλά επίπεδα και στο γ΄ τρίμηνο του 2020. Συγκεκριμένα, ο John Murphy, Chief Financial Officer της εταιρείας, ανέφερε ότι το marketing spend ήταν μειωμένο κατά 30% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019, ωστόσο σημείωσε αύξηση σε σχέση με το -65% του προηγούμενου τριμήνου.

Εξάλλου, η Coca-Cola ανακοίνωσε, την περασμένη εβδομάδα, ότι θα καταργήσει μια σειρά από προϊόντα, μεταξύ των οποίων τoν «πρόγονο» της Diet Coke, Tab. «Έχουμε οριστικοποιήσει τα 200 global, regional και τοπικά brands που θα παραμείνουν στο χαρτοφυλάκιό μας, ώστε να παραμείνουμε επικεντρωμένοι στον καταναλωτή, εστιάζοντας στις μάρκες που θα αυξήσουν τα κέρδη μας μακροπρόθεσμα», δήλωσε ο James Quincey, Chief Executive της Coca-Cola.

(Πηγή: Campaign UK)