Την τιμητική τους είχαν και φέτος η δημιουργικότητα και η αποτελεσματικότητα στα social media, με agencies και brands να καινοτομούν, δοκιμάζοντας νέα formats στο marketing funnel, να επενδύουν σε automations και να βελτιστοποιούν περαιτέρω τις ενέργειές τους με έμφαση στα media. Στόχος τους η παροχή της καλύτερης δυνατής εμπειρίας χρήστη και η επίτευξη του απαιτούμενου buzz και του virality μέσα από τα έργα τους.

Τα πλέον δημιουργικά, καινοτόμα και αποτελεσματικό case studies της χρονιάς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιβράβευσαν, για 9η συνεχή χρονιά, τα Social Media Awards 2021, τα οποία διοργανώνει η Bοussias. Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν η Cambo Advertising Agency και η Vodafone, κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής η οποία πραγματοποιήθηκε χθες 18 Οκτωβρίου στο Gazarte.

Μαρία Μανωλιούδη, co-Jury President

«Είδαμε πολύ υψηλό επίπεδο καινοτομίας και ιδεών»
Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 42 καταξιωμένα στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό, υπό την προεδρία της Μαρίας Μανωλιούδη, Global Head of Media στην Breitling, και της Χρύσας Χατζησάββα, πρώην Partner & Head of Paid Social στη Mindshare UK. Στον χαιρετισμό της κατά τη διάρκεια της βραδιάς, η Μαρία Μανωλιούδη, coJury President των Social Media Awards 2021, έκανε λόγο για υψηλού επιπέδου projects και καινοτόμες ιδέες. «Παρότι αρκετά πράγματα πήγαν πίσω σε αυτήν τη δύσκολη περίοδο της πανδημίας, τα social media είχαν την τιμητική τους. Αυτήν τη χρονιά, είδαμε πολύ αυξημένο ενδιαφέρον -28% περισσότερες υποψηφιότητες σε σχέση με πέρυσι- αλλά και πολύ υψηλό επίπεδο, με σημαντικά
βήματα σε επίπεδα καινοτομίας και καινούργιων ιδεών. Είδαμε, λοιπόν, τις εταιρείες να δοκιμάζουν νέα formats στο marketing funnel, να επενδύουν σε automations, να επιδιώκουν διαρκώς τη βελτιστοποίηση των ενεργειών τους και να δίνουν έμφαση στα media, έχοντας πάντοτε στο επίκεντρο την καλύτερη εμπειρία του χρήστη. Εύχομαι αυτές οι τάσεις να συνεχιστούν και να δούμε
τις ελληνικές επιχειρήσεις να πρωτοπορούν στην καινοτομία με ακόμα πιο δυνατές υποψηφιότητες την επόμενη χρονιά».

«Δημιουργική σκέψη και ενσυναίσθηση»
Από την πλευρά της, η Χρύσα Χατζησάββα, co-Jury President της διοργάνωσης, παρατήρησε ότι οι δυσκολίες της φετινής χρονιάς ώθησαν όλους να σκέφτονται πιο

Χρύσα Χατζησάββα, co-Jury President

δημιουργικά και με μεγαλύτερη συναίσθηση του πώς πράττουν. «Αυτή η τάση ήταν ιδιαίτερα έκδηλη στα εφετινά Social Media Awards. Αξιολογήσαμε υποψηφιότητες πολύ υψηλού επιπέδου που δεν είχαν σε τίποτα να ζηλέψουν από καμπάνιες του εξωτερικού. Προσωπικά ένιωσα περήφανη κατά τη διάρκεια της αξιολόγησης. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι είδαμε εξαιρετικές προσπάθειες από εταιρείες μικρότερες και σχετικά καινούργιες στον χώρο και αυτό είναι ένα ρεύμα που ελπίζω να συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια».

Οι μεγάλοι νικητές
Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν:

  • Η Cambo Advertising Agency ως Social Media Agency of the Year.
  • Η Vodafone ως Social Media Brand of the Year.

Σημαντικές Gold διακρίσεις
Επιπλέον, απονεμήθηκαν και Gold βραβεία στις εξής εταιρείες: 3ds, Cambo Advertising Agency, Dope Studio, Initiative, JNLeoussis+, Lidl Ελλάς, Mindshare με τη Γερμανός, Mindtrap και Mindtrap | BGM OMD, NetSteps, Interamerican με τη Socialab, The Flying Pot με την PepsiCo, BGM OMD, Vodafone, Ίδρυμα Vodafone, Wunderman Thompson με τη Vodafone Youth Team,
Digital Minds, Γερμανός, Δέλτα Τρόφιμα, Jetdrops, Mediacube με την Πλαίσιο Computers, Ikea, όμιλος ΟΤΕ και Τράπεζα Πειραιώς.

Οι Platinum διακρίσεις
Αντίστοιχα, με Platinum βραβείο, την υψηλότερη βαθμολογία ανά ενότητα, τιμήθηκαν οι ακόλουθες εταιρείες:

  • Socialab και Reckitt Benckiser στην ενότητα «Best of Facebook Family of Apps | Communication»,
  • JNLeoussis+ και Triumph στην ενότητα «Best of Facebook Family of Apps | Innovation»,
  • Wunderman Thompson και Vodafone στην ενότητα «Best of YouTube| Communication»,
  • Digital Minds και Γερμανός στην ενότητα «Best of YouTube| Innovation»,
  • Httpool και όμιλος ΟΤΕ στην ενότητα «Best in LinkedIn» και
  • Ikea στην ενότητα «Best Strategy in Social Media».

Η επίμονη εργασία, οι φρέσκιες ιδέες και οι δυνατές ομάδες αποτελούν τη συνταγή της επιτυχίας για τους μεγάλους νικητές των of the Year βραβείων των Social Media Awards, με στόχο να δημιουργήσουν αποτελεσματικές επικοινωνίες μέσα από την αξιοποίηση όλων των προσφερόμενων τεχνολογικών και δημιουργικών δυνατοτήτων τους.

Κρίτων Ρούντος, Founder & CEO, Cambo Advertising Agency

Social media agency of the year
«Η ομαδική δουλειά μπορεί να καταφέρει τα πάντα»
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καταφέραμε να αναδειχθούμε Agency of the Year, αποδεικνύοντας ότι η σκληρή δουλειά και οι φρέσκες ιδέες πάντα στο τέλος ανταμείβονται. Η επιτυχία αυτή γίνεται ακόμη σημαντικότερη, εάν αναλογιστούμε το πόσο δύσκολη και περίεργη ήταν η χρονιά που πέρασε. Ευχαριστούμε όλους τους πελάτες μας που είχαν το θάρρος να εμπιστευτούν ένα ανεξάρτητο και non-mainstream agency για την επικοινωνία των brands τους, και χαιρόμαστε ιδιαίτερα που αυτή η επιλογή πέτυχε. Τέλος, το μεγάλο “μπράβο” πηγαίνει σε κάθε μέλος της ομάδας της Cambo ξεχωριστά, αλλά και σε όλη την ομάδα συνολικά, η οποία απέδειξε, σε δύσκολες συνθήκες, πως η ομαδική δουλειά μπορεί να καταφέρει τα πάντα».

Κατερίνα Κόρκακα, Digital & Media Manager, Vodafone Greece

Social media brand of the year
«Με αγάπη για αυτό που κάνουμε και τολμηρό Test and Learn Mentality»
«Η Vodafone αποτελεί διαχρονικά μια μάρκα που συνεχώς εξελίσσεται και προχωρά μπροστά, με τον άνθρωπο πάντα στο επίκεντρο. Στο πλαίσιο του digital acceleration, στήσαμε και εξελίσσουμε την Digital + Media in-house ομάδα μας, η οποία αποτελείται από 16 ετερόκλητους ανθρώπους που ενώνονται από αγάπη για αυτό που κάνουν και τολμηρό test and learn mentality. Ξεκινάμε την κάθε μας ημέρα με σκοπό να αξιοποιήσουμε όλες τις τεχνολογικές δυνατότητες και δημιουργικές κατευθύνσεις για ακόμη πιο αποτελεσματικές επικοινωνίες. Ακριβώς επειδή είναι άλλο το να εργάζεσαι σκληρά και άλλο το να ακούγεσαι και να επιβραβεύεσαι από την αγορά και τους ομόλογούς σου, μας τιμά ιδιαίτερα αυτή η διάκριση, και θέλουμε να πούμε ένα μεγάλο “ευχαριστώ”. Let’s all go further, together».

Στη λειτουργία τόσο proactively, όσο και reactively, αλλά και στις εντός των ομάδων εργασίας σχέσεις αποδίδουν οι βραβευθέντες με Platinum βραβείο την επιτυχία τους στον θεσμό των Social Media Awards. Με αυτόν τον τρόπο, εδραιώνουν, όπως επισημαίνουν οι ίδιοι, μεταξύ άλλων, τη θέση των ίδιων και των πελατών τους σε Ελλάδα και εξωτερικό, στέλνοντας, παράλληλα, ηχηρά μηνύματα προς το κοινό.

Γιάννης Αρμπής, CEO, Socialab

Best of Facebook family of apps | communication
«Λειτουργούμε τόσο proactively, όσο και reactively»
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και υπερήφανοι με αυτήν τη διάκριση. Με την Durex έχουμε κάνει βήματα μπροστά από κοινού, χέρι – χέρι. Το σημαντικό είναι ότι ο πελάτης μας έχει δώσει τη
δυνατότητα να σκεφτόμαστε ελεύθερα. Έτσι, έχουμε καταφέρει και εμείς να μπούμε μέσα στη μάρκα και να λειτουργούμε μαζί άψογα τόσο proactively, όσο και reactively. Έτσι καταφέραμε να
κάνουμε το Durex… more than a brand!»

Βικτώρια Ηγουμενάκη, Chief Communications & Clients Officer, JNLeoussis+

Best of Facebook family of apps | innovation
«Ένα λιθαράκι στην προώθηση της γυναικείας ενδυνάμωσης»
«Χάρη στην επιθυμία της Triumph International να εμπνεύσει τις γυναίκες που εμπιστεύονται το brand Triumph εδώ και δεκαετίες, θυμίζοντάς τους πόσο σημαντικό είναι να φροντίζουν τον εαυτό τους και να βλέπουν με θετική διάθεση κάθε σημαντική αλλαγή στη ζωή τους, δημιουργήσαμε την καμπάνια “Triumph Talks – Embrace Change” η οποία βρήκε μεγάλη ανταπόκριση στο γυναικείο και μη κοινό. Η καμπάνια σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε σε χρόνους ρεκόρ και, από το λανσάρισμά της, έλαβε εξαιρετικές κριτικές, πετυχαίνοντας εντυπωσιακά αποτελέσματα. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που η καμπάνια αυτή έβαλε ένα λιθαράκι στην προώθηση της γυναικείας ενδυνάμωσης και στη σημασία της συλλογικής προσπάθειας και, ως έμπρακτη απόδειξη, απέσπασε πολλαπλά βραβεία στα φετινά Social Media Awards, μεταξύ των οποίων και την άκρως τιμητική βράβευση του Platinum Award, στην κατηγορία «Most Innovative Use of Content Creators & Influencers».

Ηλίας Γκάρλας, Creative Director, Wunderman Thompson

Best of Youtube| communication
«Πετυχαίνουμε high scores σε όλα τα KPIS και metrics για το CU»
«Σε αυτό το Platinum θέλω να “ταγκάρω” όλη τη youth ομάδα WT-Vodafone CU, η οποία έκανε log in πριν μερικά χρόνια και, από τότε, συνεχίζει να δημιουργεί buzz στην
αγορά, πετυχαίνοντας απίστευτα high scores σε όλα τα KPIs και metrics για το brand CU. Ένα νέο σκορ είναι και αυτό το βραβείο, γιατί έχει για εμάς το νούμερο
65! 65 βραβεία για τo CU και την ομάδα σε όλους τους διαγωνιστικούς θεσμούς τα τελευταία χρόνια είναι ένας αριθμός που σε κάνει να πεις: “Καλά πήγε αυτό”.
Και είμαστε διπλά χαρούμενοι σήμερα όχι μόνο για την ύψιστη διάκριση στα Social Media Awards 2021, αλλά, επιπλέον, διότι, με τη συγκεκριμένη καμπάνια μας, είχαμε
την ευκαιρία -όπως με πολλές προηγούμενες- να επικοινωνήσουμε ένα ύψιστο κοινωνικό μήνυμα».

Κώστας Χαμαλίδης, CEO, Digital Minds

Best of Youtube| innovation
«Υποδειγματική συνεργασία βάσει του τρίπτυχου: εργατικότητα – δημιουργικότητα – εμπιστοσύνη»
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι και υπερήφανοι που, για μια ακόμη χρονιά, η συνεργασία μας με τη Γερμανός για τη στρατηγική ανάπτυξη του YouTube καναλιού κερδίζει πολλές διακρίσεις. Η
αναγνώριση του κοινού ως Νο1 brand κανάλι στην Ελλάδα, με πάνω από 250.000 συνδρομητές, το καθιστά ως τον πιο επιτυχημένο προορισμό. Η υποδειγματική συνεργασία στηρίζεται στους εξής πυλώνες: εργατικότητα – δημιουργικότητα – εμπιστοσύνη. Εργατικότητα από όλες τις εμπλεκόμενες ομάδες, δημιουργικότητα που εκφράζεται μέσα από το original content που δημιουργούμε και εμπιστοσύνη μεταξύ της Digital Minds, της Γερμανός και των κορυφαίων YouTube creators (UH, 2J, Zoe Pre) που αποτελούν τη φωνή του brand».

Πόλλυ Κατσούλη, External Communications & Media Strategy Senior Manager, OTE Group

Best in Linkedin
«Αύξηση του follower base, του engagement rate και του community building»
«Η corporate σελίδα του ομίλου ΟΤΕ στο LinkedIn αποτελεί ένα από τα κύρια οχήματα επικοινωνίας της εταιρείας μας. Η Platinum διάκριση που λάβαμε στα Social Media Awards μας κάνει να
νιώθουμε ιδιαίτερα υπερήφανοι. Η always on στρατηγική επικοινωνίας που ακολουθούμε αξιοποιεί ένα ευρύ φάσμα θεματολογίας, όπως, για παράδειγμα, οι δυνατότητες της τεχνολογίας
για όλους, τα δίκτυα νέας γενιάς, η βιώσιμη ανάπτυξη, θέματα ισότητας και συμπερίληψης. Οι ενέργειες που σχεδιάζουμε αναπτύσσονται με στόχο την αύξηση του follower base της σελίδας
μας, του engagement rate αλλά, και με στόχο την ενίσχυση του community building. Στην όλη μας προσπάθεια, ιδιαίτερα σημαντική είναι η βοήθεια των συνεργατών μας στην Httpool, μαζί με τους οποίους πέτυχαμε το καλύτερο αποτέλεσμα».

Καρολίνα Μιζάν, Digital Marketing Executive, Ikea

Best strategy in social media
«Το άμεσο real-time response marketing δημιουργεί τάσεις»
«Η βράβευση με Platinum βραβείο στην κατηγορία “Best Strategy in Social Media” και Gold στην «Best Real-Time Response” μας δείχνει πως ο κόσμος απολαμβάνει να βλέπει και περιεχόμενο
από τις εταιρείες, περιεχόμενο το οποίο είναι συνδεδεμένο με καταστάσεις της καθημερινότητάς μας. Στο real-time response marketing είναι σημαντικό τα brands να αντιδρούν γρήγορα, ώστε να δημιουργήσουν εκείνα την τάση. Η αντίδρασή μας με το συγκεκριμένο post ήταν πάρα πολύ άμεση, δημιουργώντας virality στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Για αυτό, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Ogilvy για τη σύλληψη της ιδέας, αλλά και τον κόσμο που, με το engagement του, μας έφερε τη χαρά να κερδίσουμε διεθνή, αλλά και τοπικά βραβεία, κάνοντας το outfit του Bernie Sanders λίγο πιο γνωστό στο ευρύ κοινό».