Με αναλυτική ενημέρωση των επισκεπτών, σημαντικές συνεργασίες, αλλά και στιγμές ψυχαγωγίας

Επιπλέον οι επισκέπτες του περιπτέρου είχαν την ευκαιρία να διασκεδάσουν παίζοντας το παιχνίδι Pro Evolution Soccer 2014 με χορηγό την Λουξ Cola, σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο, ενώ παράλληλα μπορούσαν να φωτογραφηθούν με τον δημοφιλή ηθοποιό Γιάννη Τσιμιτσέλη. Τέλος, στο πλαίσιο της έκθεσης, ο Διευθυντής Marketing της εταιρείας Πλάτωνας Μαρλαφέκας συμμετείχε σε συζήτηση με θέμα «Αναζητώντας τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της ελληνικής γαστρονομίας για την δημιουργία μιας αξιομνημόνευτης ταξιδιωτικής  εμπειρίας», που διοργάνωσε ο ΣΕΤΕ στο πλαίσιο του έργου «Η Γαστρονομία στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού».