Η πρώτη θα ήταν η «επίθεση κατά μέτωπο». Ένα τρόφιμο που θα ήταν εξίσου ή περισσότερο γευστικό, θρεπτικό και «εύκολο». Ας το βαφτίσουμε «σούπα». Στη δεύτερη στρατηγική θα επιλέγαμε μία από τις παραμέτρους και θα εστιάζαμε εκεί. Το αυγό είναι θρεπτικό, αλλά υπάρχει το θέμα της χοληστερίνης. Θα μπορούσαμε λοιπόν να κάνουμε κάποιες παραχωρήσεις στη γεύση και την ευκολία για χάρη της υγείας. Ας βαφτίσουμε το νέο τρόφιμο «κουάκερ».
Η τρίτη στρατηγική αφορά στην τιμή. Θα μπορούσαμε να προσφέρουμε σε καλύτερη τιμή ένα τρόφιμο που θα υστερούσε ελαφρά σε γεύση, θρεπτικότητα και ευκολία. Ή θα μπορούσαμε να προσφέρουμε κάτι premium που θα ήταν πιο νόστιμο, βολικό και υγιεινό. Ας βαφτίσουμε το πρώτο «πατάτα» και το δεύτερο «χαβιάρι».

Σύμφωνα με την τέταρτη στρατηγική, θα μπορούσαμε να «επανατμηματοποιήσουμε» την κατηγορία και να εστιάσουμε σε μια συγκεκριμένη ομάδα καταναλωτών ή περίσταση ή κανάλι ή και συνδυασμό τους. Το αυγό είναι για όλους, για κάθε περίσταση. Θα μπορούσαμε όμως να στοχεύσουμε σε κάποιο κοινό που δεν είναι τόσο ενθουσιώδες με τα αυγά, π.χ. τα παιδιά. Και σε μια περίσταση κατανάλωσης που η θρεπτικότητα είναι σημαντική, π.χ. το πρωινό. Δημιουργώντας αυτό το νέο segment θα μπορούσαμε να προσφέρουμε στα παιδιά για πρωινό μια τροφή με τη γεύση που επιθυμούν. Ας τη βαφτίσουμε «δημητριακά».

Η τελευταία στρατηγική απαιτεί αλλαγή των κανόνων. Θα μπορούσαμε να εισάγουμε ένα νέο benefit, να προκαλέσουμε τις νόρμες της κατηγορίας ή να επανακαθορίσουμε τον τρόπο που αντιμετωπίζει ο καταναλωτής ένα υφιστάμενο benefit. Θα μπορούσαμε π.χ. να φτιάξουμε κάτι αναζωογονητικό και τονωτικό, που βοηθά να ξεπεραστούν οι αναστολές, που είναι τόσο διαφορετικό ώστε να καταναλώνεται ακόμα και με διαφορετικό τρόπο. Ας το βαφτίσουμε «μπύρα». Ή θα μπορούσαμε να πάρουμε μια πλευρά της θρεπτικότητας και να την κάναμε πιο ενδιαφέρουσα για συγκεκριμένους ανθρώπους σε συγκεκριμένες περιστάσεις κατανάλωσης. Θα μπορούσαμε π.χ. να επανακαθορίσουμε τη θρεπτικότητα καλώντας την «ενέργεια». Και θα βαφτίζαμε τη νέα τροφή «ξηροί καρποί».

Έτσι, από τη «σούπα» μέχρι τους «ξηρούς καρπούς», να οι 5 απλές επιλογές σας: «Επιτεθείτε κατά μέτωπο», «εστιάστε», «ανεβοκατεβείτε την καμπύλη τιμής», «resegment» ή «αλλάξτε τους κανόνες».