Το 2021 ήταν για τα brands και τους brand owners… μια χρονιά επιτάχυνσης σε όλους τους τομείς. Επιτάχυνση στη βελτιστοποίηση ψηφιακών, αλλά και νέων «υβριδικών» εμπειριών, επιτάχυνση στην προσαρμοστικότητα στελεχών και καταναλωτών, επιτάχυνση στην αναζήτηση ουσιαστικών σκοπών, επιτάχυνση σε επαναπροσδιορισμό αξιών… Και όλα αυτά σε ένα περιβάλλον όπου όλοι αναζητούσαμε το καινούριο, το σχετικό, το αυθεντικό, το ανθρώπινο, το αισιόδοξο και ιδανικά ΟΛΑ ΜΑΖΙ.

Οι προτεραιότητες του σύγχρονου καταναλωτή είναι… τα θέλω του. Θέλω να είσαι διαφανής, θέλω να κερδίζουμε και οι δύο, θέλω να αναγνωρίσεις τις πραγματικές μου ανάγκες, θέλω να με καταλαβαίνεις, θέλω να με εμπνέεις.

Αν οι marketers θέλουν να είναι καινοτόμοι, πρέπει πλέον να… συνειδητοποιήσουν ότι η γνώση πρέπει να είναι αδιάκοπη και αδιάλειπτη.

Για να συνδεθεί σήμερα με την κοινωνία, το marketing πρέπει να… έχει αυτιά και μάτια ΠΑΝΤΟΥ! Οι αισθήσεις μας οφείλουν να είναι σε εγρήγορση και καθώς οι κοινωνίες είναι απόλυτα δυναμικές, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε «χθες» ότι δεν υπάρχει σωστό και λάθος. Υπάρχει αυτό που γεννιέται κάθε μέρα και αυτό είναι το αληθινό.

H δηµιουργικότητα και η αποτελεσµατικότητα είναι έννοιες… που συνδυάζονται περίφημα, καθώς η δημιουργικότητα είναι «στρατευμένη τέχνη» προς έναν συγκεκριμένο σκοπό.

Το remote working είναι… μια κατάσταση που ήρθε για να μείνει. Θα περάσει τις «παιδικές ασθένειες» της και θα λειτουργήσει προς όφελος όλων μας, με απώτερο σκοπό το life balance, που θα έχει σε κάθε περίπτωση ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της παραγωγικότητάς μας τόσο σε ποσοτικό, όσο και σε ποιοτικό επίπεδο.