Η IPG αποτελεί την 3η holding company που αναφέρει θετική ανάπτυξη, παγκοσμίως, για το πρώτο τρίμηνο του 2021, μετά το WPP και την Publicis. Ο CEO της IPG, Philippe Krakowsky, αναφέρει ότι η οργανική ανάπτυξη για τους πρώτους μήνες του χρόνου ανήλθε σε 1,9%, αγγίζοντας τα 2 δισ. δολάρια με «αυξήσεις σε κάθε περιοχή του πλανήτη».

Η αγορά των ΗΠΑ, ωστόσο, παρουσίασε μικρή μείωση της τάξεως του 0,2%, σε αντίθεση με τη δυναμική που κατέγραψε το πρώτο τρίμηνο του 2020. Διεθνώς, η IPG αναπτύχθηκε κατά 6,3%, καταγράφοντας ανάπτυξη 12,4% στην ηπειρωτική Ευρώπη, 3,5% στη Μ.Βρετανία και 3,4% στην περιοχή Asia Pacific.

«Η επιστροφή μας σε τροχιά οργανικής ανάπτυξης είναι ένα σημάδι ότι οι πελάτες μας αρχίζουν και επενδύουν ξανά στη ανάπτυξη των εταιρειών και των brands τους, στο πλαίσιο της συνολικής ανάκαμψης της οικονομίας», επεσήμανε ο Philippe Krakowsky. Η IPG προβλέπει οργανική αύξηση 5% με 6% για το 2021. (Πηγή: Campaign)