Άλλωστε τα ζητήματα που -υποτίθεται ότι- ρυθμίζει είναι καίρια για τον κλάδο και θα τον επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό. Η αλήθεια είναι όμως ότι δεν μπορεί ο κλάδος να πορεύεται καθημερινά με το βραχνά αυτών των εξελίξεων, για ένα τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, μέχρι την 1η Ιουλίου του 2015, όταν και αναμένεται να ξεκινήσει η ισχύ της ρύθμισης. Θα πρέπει να βρεθεί κάτι άλλο να τον «απασχολήσει». Και τι μπορεί να είναι αυτό; Μα το ίδιο το DNA της δομικής του σύστασης, η Δημιουργικότητα. Δεν είναι εύκολο, ίσως μάλιστα σε κάποιους να μοιάζει και ουτοπικό. Σε κάθε περίπτωση ο κλάδος θα πρέπει να επιστρέψει στο βαθμό του εφικτού, στις ρίζες του.

Να ανακαλύψει εκ νέου τη Δημιουργικότητα, να μιλήσει γι’ αυτή, να αναλύσει δεδομένα, να μελετήσει τάσεις και προοπτικές, να επενδύσει σε αυτή και φυσικά, να δώσει απτά δείγματα δουλειάς, λανσάροντας και πάλι… Δημιουργικότητα! Σε κάθε πτυχή της καθημερινότητάς του. Στον τρόπο σκέψης και δράσης, στην επαφή του με τους πελάτες και φυσικά, στις καμπάνιες.

Ανακαλύπτοντας και πάλι τις ρίζες του ίσως μπορέσει ευκολότερα να κάνει το πέρασμα στη νέα εποχή και στα δεδομένα που αυτή έχει φέρει. Θα πει κανείς «κι αυτό θα λύσει το πρόβλημα;». Σίγουρα όχι. Θα βοηθήσει ωστόσο τον κλάδο να συνειδητοποιήσει τα λάθη, τις υπερβολές και τις αστοχίες του παρελθόντος και να χτίσει το μέλλον του με βάση και αιχμή τη Δημιουργικότητα και μόνο. «Θεωρίες» θα πει κάποιος. Πράγματι, οι θεωρίες είναι εύκολες και η πραγματικότητα σκληρή. Δεν πρέπει όμως να μας αποθαρρύνει από το να προσπαθούμε να αλλάζουμε τα κακώς κείμενα. Και οι πλέον δεκτικές εποχές για τέτοιες κινήσεις είναι οι εποχές κρίσης.