Το Marketing Week και το Σελφ Σέρβις της Boussias διοργανώνουν, για 2η φορά, τα Shopper Marketing Awards, τα οποία έχουν στόχο να επιβραβεύσουν τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα των ενεργειών BTL, Trade Marketing και Marketing at Retail, αναδεικνύοντας βέλτιστες πρακτικές των προμηθευτών καταναλωτικών προϊόντων, των λιανεμπορικών επιχειρήσεων και των παρόχων υπηρεσιών και λύσεων in-store και shopper technology.

Τα βραβεία διαρθρώνονται σε 3 βασικές ενότητες, όπου οι υποψήφιοι θα παρουσιάσουν έργα προβολής και προώθησης προϊόντων σε εμπορικούς χώρους, πρωτοβουλίες για τη διαμόρφωση, τον εξοπλισμό και σχεδιασμό εμπορικών χώρων, καθώς και πρακτικές για τη βελτίωση του περιβάλλοντος λιανικής, των εμπορικών σχέσεων μεταξύ των επιχειρήσεων λιανικής και των προμηθευτών και της εμπειρίας των αγοραστών. Υποψηφιότητες υποβάλλονται έως την Παρασκευή, 24 Σεπτεμβρίου. Περισσότερες πληροφορίες στο www.shopperawards.gr.