Με θέμα «Rethinking Engagement, Boosting Business» Οι λειτουργίες της Εταιρικής Επικοινωνίας καλούνται σήμερα να φέρουν αποτελέσματα μέσα σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.
Κρίση εμπιστοσύνης, αλήθειας, κατακερματισμός κοινωνικής συνοχής, οικονομικοί τριγμοί, τεχνολογική επέλαση, οι νέες συνέργειες, δημιουργούν ένα απρόβλεπτο και απαιτητικό περιβάλλον, μέσα στο οποίο η Εταιρική Επικοινωνία αποτελεί «φάρο» για την πλοήγηση προς τη δημιουργία ισχυρών και πολύτιμων δεσμών με τους stakeholders. Υπό αυτό το σκεπτικό και με τίτλο «Rethinking Engagement, Boosting Business», το ετήσιο συνέδριο Εταιρικής Επικοινωνίας που διοργανώνει το Marketing Week επιστρέφει στις 6 Δεκεμβρίου με πλούσιο διεθνές και ελληνικό περιεχόμενο.
Μεταξύ των διεθνών ομιλητών, το συνέδριο παρουσιάζει φέτος τον Donald Steel, ειδικό της διαχείρισης κρίσεων που έχει έρθει αντιμέτωπος με μερικές από τις μεγαλύτερες μιντιακές ιστορίες της δεκαετίας. Ο Steel υπήρξε Επικεφαλής Επικοινωνίας του BBC, καθώς και Εκπρόσωπος Τύπου του ίδιου οργανισμού για 11 χρόνια. Την δική του οπτική έρχεται επίσης να συνεισφέρει ο CEO του augmented influence agency Reputation Squad, Alberic Guigou, που ειδικεύεται στη διαχείριση διαδικτυακής φήμης.
Όπως κάθε χρόνο, σε εξέλιξη βρίσκεται η μεγάλη έρευνα μεταξύ των στελεχών Εταιρικής Επικοινωνίας για τις τάσεις του κλάδου, από την εταιρεία ερευνών Global Link, τα αποτελέσματα της οποίας θα παρουσιασθούν στο συνέδριο. Καθώς η έρευνα πραγματοποιείται για 4η χρονιά, αναμένεται να προσφέρει πολύτιμα συγκριτικά συμπεράσματα, χρήσιμα τόσο για τους CCOs, όσο και για τους συνεργάτες τους από την πλευρά των agencies. Περισσότερες πληροφορίες και τελευταία ενημέρωση στο www.corpcom.gr