Wieden & Kennedy Amsterdam και Lucky Generals φέρονται ως οι έτεροι ανταγωνιστές της στο spec. «Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι διευρύναμε τη σχέση μας με την Anomaly, η οποία θα είναι πλέον το παγκόσμιο agency για το Johnnie Walker, καθώς συνεχίζουμε να εξελίσσουμε το εμβληματικό αυτό brand», δήλωσε εκπρόσωπος της μάρκας.

Η Anomaly, ιδιοκτησίας της MDC Partners, χειριζόταν τον λογαριασμό για την αγορά των ΗΠΑ από το 2014, οπότε και κέρδισε τον παγκόσμιο λογαριασμό από την ΒΒΗ, η οποία τον είχε στα χέρια της για 15 χρόνια και βρίσκεται πίσω από την ιστορική καμπάνια Keep Walking. Ωστόσο, το αδελφό shop της MDC, 72andSunny, επιστρατεύτηκε για το παγκόσμιο δημιουργικό πριν από 18 περίπου μήνες, αφήνοντας την Anomaly μόνο με την αγορά των ΗΠΑ.

Πλέον, όμως, η Diageo, επέλεξε να συγκεντρώσει ξανά τον λογαριασμό. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι καθαρές πωλήσεις του Johnnie Walker αυξήθηκαν κατά 9% το δεύτερο μισό του 2018, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, σύμφωνα με την οποία η ανάπτυξη οδηγήθηκε σε μεγάλο βαθμό από τις ειδικές θεματικές εκδόσεις Game of Thrones, τα White Walker.
(Πηγή: AdAge)