Καθώς η COP26 πλησιάζει στο τέλος της αυτή την εβδομάδα, το Conscious Advertising Network (CAN) συσπειρώνει brands, διαφημιζόμενους και εταίρους που σχετίζονται με το κλίμα, στην υπογραφή ανοιχτής επιστολής η οποία καλεί τους παγκόσμιους ηγέτες και τις τεχνολογικές πλατφόρμες, όπως το Facebook, το Instagram, η Google, το Twitter, το TikTok, το Pinterest και το Reddit να αναλάβουν δράση ενάντια στην παραπληροφόρηση στα θέματα που σχετίζονται με το περιβάλλον.

Η ανοιχτή επιστολή έχει λάβει μέχρι στιγμής περισσότερες από 250 υπογραφές, συμπεριλαμβανομένων των The Climate Reality Project, Sky, British Gas, Virgin Media O2 και Ben and Jerry’s. Η ανοιχτή επιστολή επικρίνει λογαριασμούς και σελίδες σε ψηφιακές πλατφόρμες που επωφελήθηκαν από το ad spend, ενώ παράγουν και προωθούν παραπληροφόρηση για το κλίμα κατά τη διάρκεια της COP26.

Απευθυνόμενη στους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων COP26 και στις τεχνολογικές πλατφόρμες, η επιστολή ζητά έναν καθολικό ορισμό της κλιματικής παραπληροφόρησης. Απαιτεί επίσης να συμπεριληφθεί η «action against climate dis/misinformation» στο Διαπραγματευόμενο Αποτέλεσμα του COP26 και οι πλατφόρμες να εφαρμόσουν πολιτικές καταπολέμησης της παραπληροφόρησης για το κλίμα.

(Πηγή: Campaign)