Με τη σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, όπως ανέφερε η Όλγα Κεφαλογιάννη

«Πρόκειται για ένα σχήμα που από τη μια απαλλάσσει το δημόσιο από την αποκλειστική χρηματοδότηση των ενεργειών μάρκετινγκ και από την άλλη θα στηρίξει αποφασιστικά τον ΕΟΤ στο έργο της προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό» ανέφερε μεταξύ άλλων. Η δημιουργία κοινής εταιρείας Μάρκετινγκ με τη συνεργασία δημοσίου και ιδιωτικού τομέα έχει θεσμοθετηθεί εδώ και αρκετά χρόνια, ωστόσο επί της ουσίας δεν έχει γίνει τίποτα, καθώς η εξαγγελία παρέμενε στα χαρτιά.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας της, η Όλγα Κεφαλογιάννη ανέφερε παράλληλα την πρόθεση της κυβέρνησης να προχωρήσει σε δομική ανασυγκρότηση του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, με στόχο την εύρυθμη και ευέλικτη λειτουργία, «μακριά από αγκυλώσεις και αδυναμίες που τόσο πολύ στοίχησαν στον ελληνικό τουρισμό τα τελευταία χρόνια».

Στο ίδιο πλαίσιο, η Υπουργός ανακοίνωσε την άμεση έναρξη επικοινωνιακών ενεργειών για την προβολή του τουρισμού σε αγορές πρώτης προτεραιότητας, όπως Γερμανία, Αγγλία, Σκανδιναβία, Βόρεια Αμερική, Ρωσία και Κίνα. Τέλος, ανέφερε ότι το Υπουργείο θα προχωρήσει στη σύσταση Επιτροπής Διαχείρισης Κρίσεων, με στόχο την προστασία της φήμης της χώρας, η οποία πλήττεται σοβαρά τα τελευταία 2,5 χρόνια.