New Business, Τρόφιμα ΠοτάΗ Upstream, ελληνική εταιρεία τεχνολογίας και mobile marketing, προχώρησε σε συνεργασία με τη Ferrero, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη της τελευταίας στην αγορά της Βραζιλίας μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η Ferrero αποτελεί τον δεύτερο μεγαλύτερο παγκοσμίως παραγωγό σοκολατοειδών. Η εταιρεία, στο πλαίσιο της προετοιμασίας της για το άνοιγμα του ηλεκτρονικού της καταστήματος στη Βραζιλία, ανέθεσε στην Upstream τη δημιουργία μιας πλήρους βάσης δεδομένων με emails και τηλεφωνικούς αριθμούς πελατών (CRM) μέσω της χρήσης της πλατφόρμας mobile marketing της Upstream, Grow.
Σε 30 μέρες, η Upstream δημιούργησε την πρώτη εκτενή βάση δεδομένων της Ferrero με περισσότερες από 50.000 επαφές, η οποία μπορεί να αξιοποιηθεί από τη Ferrero, προκειμένου να επικοινωνεί προσφορές, να λανσάρει νέα προϊόντα και να υλοποιεί σειρές προωθητικών ενεργειών.
Ήδη, στο πλαίσιο της διαμόρφωσης μιας σταθερής σχέσης με αυτό το νέο κοινό της Ferrero, η Upstream έχει υλοποιήσει online και SMS broadcast καμπάνιες. Παράλληλα, η τεχνολογία της Upstream θα επιτρέψει στη Ferrero να αποστέλλει αυτοματοποιημένες επικοινωνίες retargeting.