Επίσημη παρουσίαση του brand The Vegetarian Butcher στους ανθρώπους του Τύπου και συνεργάτες της πραγματοποίησε η Unilever, νωρίτερα σήμερα Τρίτη 1 Νοεμβρίου. Το The Vegetarian Butcher είναι μια σειρά φυτικών προϊόντων, διαδόχων του κρέατος, «με την ίδια γεύση και υφή», τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε όλα τα πιάτα που έχουν το κρέας ως κύριο συστατικό. Το brand μπήκε στην οικογένεια της Unilever το 2019, με τη εταιρεία να υπολογίζει ότι η αγορά φυτικών κρεάτων στην Ελλάδα θα αγγίξει τα 10 εκατ. ευρώ μέχρι το 2025.

Σήμερα το μέγεθος της αγοράς στην Ελλάδα υπολογίζεται στα 2,5 εκατ. σύμφωνα με τη Nielsen. Η σειρά περιλαμβάνει τα προϊόντα Vegan Crispy Chic Burger, Vegan Lucky Nuggets, Vegan Legendary Raw Burger, Vegan Magic Mince, ενώ όπως ανακοίνωσε η Brand Manager του The Vegetarian Butcher, Τζωρτζίνα Παγώνη, σχεδιάζεται η διεύρυνση της γκάμας. Το λανσάρισμα της σειράς πραγματοποιήθηκε το καλοκαίρι, με τα προϊόντα της να διατίθενται αρχικά σε επιλεγμένες αλυσίδες super market και σε επιλεγμένα σημεία μαζικής εστίασης.

Αρχές Σεπτεμβρίου βγήκε στον τηλεοπτικό «αέρα» η πρώτη καμπάνια της σειράς, η οποία αποτελεί προσαρμογή της ξένης καμπάνιας σε επιμέλεια της Savvy, η οποία επιμελείται και τα δημιουργικά υλικά του brand για τη digital επικοινωνία του. Την τοποθέτηση στα Μέσα έχει αναλάβει η Initiative. Τέλος, το brand έχει σχεδιάσει μια σειρά in-store activations για να δώσει την ευκαιρία στο κοινό να δοκιμάσει το προϊόν.