H Google δημιούργησε και διαθέτει σε τουριστικές επιχειρήσεις μια νέα σειρά εργαλείων και πρωτοβουλιών με στόχο τη διαδικτυακή διασύνδεση τους. Το πρώτο εργαλείο είναι η επισήμανση βιωσιμότητας των ξενοδοχείων στο google.com/travel.

Όπως αναφέρει η εταιρεία, τα στοιχεία του Search δείχνουν πως οι χρήστες, όλο και περισσότερο, αναζητούν βιώσιμες επιλογές ταξιδιού. Για να καταστήσει τις βιώσιμες επιλογές ευκολότερα εντοπίσιμες στο google.com/travel, στο πλαίσιο «About» η Google πρόσθεσε μια λίστα από οικολογικές παροχές και δραστηριότητες των ξενοδοχείων μέσα από ένα οικολογικά πιστοποιημένο έμβλημα δίπλα στο όνομα τους. Το δεύτερο εργαλείο αφορά μια νέα υπηρεσία εισιτηρίων.

Εταιρείες του τουριστικού χώρου μπορούν να προωθήσουν τις υπηρεσίες εισιτηρίων τους, με μηδενικό κόστος – κατά παρόμοιο τρόπο με την παροχή δωρεάν συνδέσμων για κρατήσεις σε ξενοδοχεία που λάνσαρε η Google νωρίτερα φέτος. Η νέα αυτή παροχή θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως στα Αγγλικά.